השוק

אנבידיה תרכוש חברה ישראלית ב-700 מיליון דולר? הדרמה בעסקה נחשפת

ענקית השבבים אנבידיה אמורה הייתה להשלים כבר את עסקת הרכישה של חברת הבינה המלאכותית הישראלית Run:AI, תמורת סכום של 700 מיליון דולר, אלא שכעת נודע כי ישנו עיכוב משמעותי בביצוע העסקה. כל הפרטים לפניכם
מערכת ice | 
ג'נסן הואנג, מייסד ומנכ"ל אנבידיה (צילום shutterstock)
לפני כשלושה חודשים נודע כי חברת הבינה המלאכותית הישראלית Run:AI, עומדת בפני אקזיט מטורף, כאשר החברה החזקה ביותר היום בעולם, ענקית השבבים אנבידיה, תרכוש אותה תמורת 700 מיליון דולר.
התכנון המקורי של אנבידיה היה לרכוש את הסטארטאפ הישראלי, שיהפוך לחלק ממרכז הפיתוח של אנבידיה כאן בישראל. אלא שהיום (ראשון) דווח ב"כלכליסט" על דרמה לא קטנה במסגרת העסקה, שעשויה להוביל לעיכוב משמעותית בחתימה.
על פי הדיווח, נעשו שינויים אדמיניסטרטיביים אצל הרגולטור האמריקאי, מה שהביא למצב של בחינה ובדיקה מחדש של העסקה. על פי כל ההערכות, העסקה אכן תתבצע בסופו של דבר, אך בעיכוב משמעותי מהמתוכנן.
הסטארטאפ Run:AI הוקמה ב-2018 על ידי עמרי גלר וד"ר רונן דר, ועד היום גייסה 118 מיליון דולר. החברה בנתה מערכת הפעלה עבור מעבדי הבינה המלאכותית החדשים, המבוססת על טכנולוגיות מתקדמות.
המנכ"ל עמרי גלר עם עבר ביחידה טכנולוגית במשרד ראש הממשלה, וסמנכ"ל הטכנולוגיה ד"ר רונן דר - חוקר לשעבר באוניברסיטת תל אביב עם עבר כמהנדס אלגוריתמים באפל ואנוביט.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה