השוק

חברת ההייטק הישראלית ממשיכה להתפוצץ: העסקה החדשה עם אמזון נחשפת

אפסלון ברנדס הישראלית, המייצרת, ממתגת ומוכרת באמצעות מרקטפלייסים און-ליין (אמזון, וולמארט), מוצרי צריכה ללקוחות קצה גלובליים, רכשה את השליטה (56%)  בחנות לממכר מוצרים באמזון ארה"ב ובריטניה בתחום ה-Baby care. פרטי העסקה המלאים לפניכם
מערכת ice |  1
ג'ף בזוס (צילום יוטיוב/ Tech Vision)
אפסלון ברנדס, חברת ריטייל-טק המייצרת, ממתגת ומוכרת באמצעות מרקטפלייסים און-ליין (אמזון, וולמארט), מוצרי צריכה ללקוחות קצה גלובליים, מודיעה כי השלימה את רכישת השליטה (56%) בחנות לממכר מוצרים באמזון ארה"ב ובריטניה בתחום ה-Baby care.  
מכירות החנות במהלך 12 החודשים האחרונים היו 450 אלף דולר ורווח תפעולי של 85.5 אלף דולר והיא נמכרה לאפסלון בתמורה של בתמורה לסך של 50.4 אלפי דולר ארה"ב. אפסלון רוכשת את השליטה בחנות במכפיל 1 על הרווח המייצג ב-12 החודשים האחרונים וכן 56% מעלות המלאי הכוללת אשר במועד ההשלמה עמד על סך של כ-98 אלף דולר.
בכוונת אפסלון לפעול בכדי להרחיב את סל המוצרים של החנות, להוזיל את עלויות הייצור, להרחיב ולהגדיל את חשיפת מוצרי החנות לקהל הרוכשים בארה"ב באמצעות אסטרטגיות פרסום מקוון, לשפר עיצובים ותוכן של עמודי המוצרים.
על פי חוזה הרכישה, השותף בחנות אשר מחזיק ב-44%, אחראי להמשיך ולנהל את האופרציה הקשורה בחנות בהכוונת אפסלון, למעט ניהול הפרסום המקוון אשר יהיה באחריותה של אפסלון.
לדברי אריאל דור, מנכ״ל החברה: "הכניסה לתחום חדש ה-Baby care לממכר מוצרים ב-Amazon ארה"ב ובריטניה מהווה צעד משמעותי בהרחבת נוכחותנו בפלטפורמת המסחר המובילה ובחיזוק המותג שלנו. אפסלון ברנדס פועלת באופן שוטף באיתור אחר הזדמנויות טובות להרחבת הפורטפוליו".
עוד הוסיף המנכ"ל: "הכניסה לתחום ה-Baby care לממכר מוצרים ב-Amazon ארה"ב ובריטניה מרחיבה את נוכחותנו בפלטפורמת המסחר ואנו סבורים כי העסקה בוצעה במכפיל אטרקטיבי ביחס לממוצע בשוק. בכוונתנו  להמשיך לשלב עסקים חדשים בפלטפורמה שלנו, להשביח אותם, ולהביא לצמיחה בפעילות. הפעילות הנרכשת היא כזאת שאנחנו מאמינים שנוכל לתרום לה מניסיוננו בניהול נכון, זיהוי ומחקר טרנדים ופרסום יעיל ולהביא לגידול ניכר במכירות".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אייס אתם הזויים
    נשכני 07/2024/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עסקה של 50 אלף דולר זו עסקת ענק עם תמונה של ג'ף בזוס? בושה
    סגור