השוק

דירוג מניות הביטוח: המשקיעים מחכים לדיווידנדים

דירוג מניות הביטוח מלמד כי חוסר הוודאות ביוני שלט במגמה, אבל צריך לזכור ששתי חברות ביטוח הופכות להיות מעניינות: כלל ומגדל והן עושות את הצעדים לקראת חזרה לתשלום דיווידנדים וכשזה יקרה, התעשיה תראה שונה ממה שאנחנו מכירים אותה בשנים האחרונות
ניצן כהן | 
כלכלה-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
דירוג מניות הביטוח לחודש יוני מלמד משהו על התעשייה שכרגע מחפשת את דרכה. נזכיר כי רק לפני שנה חשבנו שחברות הביטוח מצאו את דרכן והן נכנסות לעולם כרטיסי האשראי והאשראי הצרכני הקצר, הרי שאז הראל ביטלה את ההסכם עם ישראכרט, נותרה עם הכסף שגייסה למימוש שלה בקופה וזהן.
אז עם כמויות כאלה של כסף בקופה ובלי אלטרנטיבה מיוחדת של "מה לעשות איתו" הרי שהמצב הוא כזה: עלויות המימון גבוהות, והכסף נשאר בקופה ולא עובד וזה לא טוב.
שתי חברות ביטוח שונות והן מגדל וכלל ביטוח. שתי החברות האלה הן אולי הבודדות שמגובשות בתוכניות האסטרטגית שלהן ומכאן שהן נמצאות על דרך סיזיפית שמשמעותה חזרה לשלם דיווידנדים למשקיעים. כששתי החברות האלה יתחילו לעשות את זה נגלה משהו מעניין. מגדל וכלל ביטוח עם גמישות לא רעה בכלל תוכלנה לייצר תשואת דיווידנד לא רעה בכלל וזו נקודה מעניינת למשקיעים.
מעבר לזה, התשואה בחודש יוני הייתה לא פשוטה עבור חברות הביטוח בעיקר בגלל חוסר הוודאות ההולך וגדל בישראל, חוסר וודאות בשעושה רע מאוד לעסקים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה