השוק

טירוף בהייטק הישראלי: החברות שמתמזגות בעסקה של 183 מיליון דולר

ננו דיימנשן, חברת ההייטק הישאלית, רוכשת את דסקטופ מטאל ומבססת מובילות בתחום התלת-מימד. ננו דיימנשן, תשלם בעלי מניות דסקטופ מטאל 183 מיליון דולר, והיא יכולה לרדת למינימום של 135 מיליון דולר, בכפוף להתאמות בין החתימה לסגירה
מערכת ice | 
בורסה בישראל-אילוסטרציה (צילום shutterstock, pixabay)
ננו דיימנשן, חברת ההייטק הישראלית, רוכשת את דסקטופ מטאל ומבססת מובילות בתחום התלת-מימד. החברה הממוזגת תהנה מבסיס הון ופרופיל פיננסי חזקים. הכנסות הפרופורמה של החברה הממוזגת עומדות על 246 מיליון דולר ב-2023 מתוכם 28% הכנסות חוזרות.
יתרונות החברה הממוזגת נובעים מהמוצרים והיכולות המשלימות של שתי החברות, דבר שיוביל ליצירת ערך וליכולת רכישת לקוחות גלובלית מגוונת. החברה מכוונת לניצול פוטנציאל הצמיחה באמצעות מעבר לייצור תעשייתי בסקייל רחב
ננו דימנשן ודסקטופ מטאל הודיעו היום בהודעה משותפת כי הן חתמו על הסכם לפיו ננו דימנשן תרכוש את כל מניות דסקטופ מטאל בעסקת מזומן, תמורת 5.5 דולר למניה, מחיר המייצג פרמיה של 27.3% על מחיר הסגירה ו-20.5% פרמיה על מחיר המניה בשקלול נפח המסחר של שלושים ימי המסחר המסתיימים ב-2.7.2024.
בין החברות הוסכם כי המחיר יכול אף לרדת עד למינימום של 4.07 דולר למניה בסגירת העסקה, בכפוף לתנאים מסוימים. התמורה הכוללת לבעלי מניות דסקטופ מטאל תעמוד על 183 מיליון דולר, והיא יכולה לרדת למינימום של 135 מיליון דולר, בכפוף להתאמות בין החתימה לסגירה.
 
יואב שטרן, מנכ"ל וחבר דירקטוריון ננו דימנשן מסר: "השילוב של ננו דימנשן עם דסקטופ מטאל הוא צעד נוסף בהתפתחות של ננו דימנשן בדרכה להוביל את תחום היצור הדיגיטלי, בסקייל נרחב, עבור יישומים תעשייתיים קריטיים. אנו נרגשים לקראת החבירה עם דסקטופ מטאל, חברה שחולקת איתנו חזון משותף לגבי תהליכי הייצור העולמיים העתידיים".
"אנו מצפים כי העבודה המשותפת שלנו עם מנכ"ל דסקטופ מטאל ריק פולוף וצוותו תניב ערך לכל בעלי העניין שלנו, ותיצור הזדמנויות עבור העובדים שלנו כחלק מחברה גלובאלית גדולה ומגוונת. החברה הממוזגת תפעל להציע מוצרים חדשניים ללקוחות, תיצור ערך בר-קיימא ארוך טווח עבור בעלי המניות, ותתמקד בצמיחה רווחית".
ריק פולוף, מייסד שותף ומנכ"ל דסקטופ מטאל מסר: "אנו נרגשים לאחד את פורטפוליו המוצרים שלנו ושל ננו דיימנשן, ליצירת מוצרים חדשניים ומשלימים, שישפרו עוד יותר את היכולת שלנו לתת שירות ללקוחותינו בתעשיות צומחות ומתפתחות, ולהעניק להם הצעות ומוצרים הוליסטים ושלמים, לטכנולוגיות ייצור דיגיטליות ביישומי מתכת, אלקטרוניקה, יציקה, פולימר, מיקרו – פולימר וקרמיקה. אנו מאמינים כי החברה הממוזגת תמנף את היתרונות התחרותיים של שתי החברות, ומצפים למיזוג עם ננו דיימנשן על מנת לשרת את בעלי העניין ככל הניתן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה