השוק

האסטרטג הטכני של אופנהיימר: יש מקום להמשך העליות ויש גם תמיכה חדשה

ארי ואלד, האסטרטג הטכני של אופנהיימר מסמן את נקודת היעד של ה-S&P500 ומסמן גם את נקודת התמיכה הקרובה; ואלד מעדכן את רשימת המניות המומלצות שלו | כל הפרטים
ניצן כהן | 
null (צילום shutterstock)
לפני שנצלול לניתוח החדש של ארי ואלד, האסטרטג הטכני של אופנהיימר, נציין את האזהרות של ואלד שהשורה התחתונה שלהן היא שיש סימני אופטימיות יתר בקרב המשקיעים, ולמסקנה הזו, מגיע ואלד בהתבסס על נתוני מדד ייחודי של אופנהיימר. "בעוד שמצב זה עשוי להוות סימן אזהרה, האסטרטג הטכני מציין גורמים חיוביים נוספים, כגון מומנטום חזק, עונתיות חיובית, הובלת הסקטורים המחזוריים והעדר גורמי סיכון מהותיים בתור הבסיס להמשך הראלי בשוק, גם מרמת השיא הנוכחית". 
אם כן, בסקירתו השבועית, מציין ארי ואלד סימני אופטימיות יתר בקרב המשקיעים "מדד ה S&P500 ממשיך לכבוש שיאים חדשים, והדבר בא לידי ביטוי גם במדד OPCO Bullish Composite  - מדד ייחודי שמחושב באופנהיימר על בסיס סקרי משקיעים שונים.
"מדד זה זינק בחזרה לרמה של מעל 80, המעידה על "אופטימיות יתר" בקרב המשקיעים. יחד עם זאת, המצב מגיע בשילוב גורמים חיוביים נוספים בשוק, כגון מומנטום חיובי, עונתיות חיובית של תקופת הקיץ, הובלת מניות מחזוריות בעלות ביטא גבוהה והעדר סימני היפוך מגמה חיובית ארוכה".
בכך, ואלד חוזר על גישתו החיובית כלפי שוק המניות האמריקאי, משמר את היעד של 6,000 למדד ה S&P500  ורואה את נקודת התמיכה הקרובה על 5,260 נקודות.
מבחינה עונתית, שנת הבחירות לנשיאות ארה"ב (עם השתתפות המועמד המכהן) מתאפיינת מסורתית בחוזקה יחסית של חודשי הקיץ, עם תשואה חיובית ממוצעת של 1.9%, 3.6% ו 4.1% בחודשי יוני, יולי ואוגוסט בהתאמה. תבנית זו תומכת בהערכתו האופטימית של ארי ואלד לתקופה הקרובה.
אפיקי מומנטום, צמיחה וביטא גבוהה ממשיכים להוביל במהלך העליות הנוכחי, סימן ברור של המשך תיאבון המשקיעים לאפיקי סיכון. העוצמה בשוק המניות בארה"ב עדיין מתרכזת בחברות הענק, ואילו מדד ה S&P500  המחושב במשקלות שווים (עם הטיה לחברות קטנות יותר) עדיין אינו מצביע על סימני בועה או אופטימיות יתר.
במסגרת הסקירה, מעדכן ארי ואלד את רשימת המומלצות Trifecta המשלבת המצלות מחלקת המחקר של אופנהיימר עם ממצאי ניתוח טכני ומומנטום. רשימת ה Trifecta  מונה נציגות רבות של רשימת "אופקים רחבים" כגון MSFT, GOOG, AMZN, META, AVGO, NXPI, JPM, PANW, כמו כן מניות Large-Cap מומלצות נוספות כגון AAPL, NVDA, V, MA, GS, COST, CRWD.
בנוסף, רשימת Trifecta מונה מספר נציגות ישראליות מומלצות, כמו מנדיי (MNDY) , גייפרוג (FROG)  וסימילרווב (SMWB).
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה