השוק

מטורף: כך ענקית הרכב הקפיצה את מניית החברה הישראלית ב-13%

חברת ארבה רובוטיקס בע"מ, הודיעה על אבן דרך משמעותית מאוד עבורה, אחרי שאחת מעשר יצרניות הרכב המובילות בעולם בחרה בערכת השבבים שלה לטובת פיתוח מערכות רדאר מהדור הבא, עבור ייצור סדרתי. בעקבות כך, המניה של ארבה מזנקת בכ-13% במסחר המוקדם בנאסד"ק
מערכת ice | 
בורסה (צילום shutterstock)
חברת ארבה רובוטיקס בע"מ, (NASDAQ, TASE: ARBE) מובילה עולמית בפתרונות הדור הבא של הרדאר, מעדכנת על אבן דרך משמעותית עבור החברה. ארבה הודיעה היום (שלישי) כי אחת מעשר יצרניות הרכב המובילות בעולם בחרה בערכת השבבים של ארבה לטובת פיתוח מערכות רדאר מהדור הבא, עבור ייצור סדרתי. בעקבות כך, המניה של ארבה מזנקת בכ-13% במסחר המוקדם בנאסד"ק.
יצרנית הרכב אישרה כי ההכנות לפיתוח עבור הייצור הסדרתי יחלו באופן מידי. הבחירה בטכנולוגיה של ארבה נעשתה לאחר קיום תהליך בחינה טכני תחרותי מקיף וכן בדיקות שטח וניסויים של ערכת השבבים של ארבה. הבחירה בטכנולוגיה של ארבה מהווה הזדמנות מסחרית משמעותית עבור ארבה בשל ישימותה עבור מגוון קטגוריות כלי רכב משפחתיים ויוקרתיים ומדגיש את הובלתה בשוק טכנולוגיות הרדאר לרכב.
לדברי קובי מרנקו מנכ"ל ארבה, "בחירתנו על-ידי אחת מיצרניות הרכב המובילות בעולם מהווה הישג משמעותי עבורנו ואנו מאמינים כי שיתוף פעולה עם יצרנית גדולה שכזו, ימצב אותנו היטב על רקע הביקוש הגובר בעולם למערכות רדאר מתקדמות ויביא לגידול במכירות ובנתח השוק בעתיד הקרוב. הבחירה בפתרון של ארבה, שנעשתה לאחר הערכה יסודית, מחזקת את ההובלה הטכנולוגית שלנו. אנו מצפים ליישום מוצלח, שיביא ערך משמעותי עבור התעשייה".
בתחילת החודש השלימה החברה רישום כפול של מניותיה בבורסה בתל אביב. במקביל הנפיקה החברה איגרות חוב להמרה בסכום של כ-113 מיליון שקל, אשר שחרורן כפוף לעמידה בתנאים מתלים. מניות החברה צפויות להצטרף למדדי הבורסה במועד העדכון בחודש נובמבר 2024. במקביל, מניות החברה ימשיכו להיסחר בבורסת NASDAQ והחברה תמשיך לעמוד בדרישות הדיווח והגילוי של רשות ניירות ערך האמריקאית. במסגרת הרישום הכפול, החברה לא תידרש לדיווחים נוספים בארץ מעבר לאלו הנדרשים בארה"ב.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה