השוק

באטמ חוצה את הקווים: "נאיץ את החדירה לשוק המסחרי"

החברה המייצרת מערכות תקשורת וסייבר מתקדמות וציוד רפואי לבדיקות מעבדה חתמה על שיתוף פעולה עם קבוצה גלובלית מובילה, לאספקת פתרון סייבר לשווקים מסחריים. על הפרק: התאמת פלטפורמת ההצפנה לדרישות, כשהפיתוח ימומן על ידי השותף. המנכ"ל מוטי נגר: "אירוע חשוב ביותר עבור פעילות הסייבר של הקבוצה"
מערכת ice | 
מוטי נגר באטמ (צילום אביתר נגר)
באטמ, חברה טכנולוגית המתמקדת בפיתוח, ייצור ושיווק מערכות תקשורת וסייבר מתקדמות וציוד רפואי לבדיקות מעבדה, מודיעה היום (שלישי) כי חתמה על הסכם לשיתוף פעולה אסטרטגי עם ארגון גלובלי מוביל בתחומי הטכנולוגיה, ההנדסה והביטחון, לאספקת פתרון הסייבר המתקדם של הקבוצה, לשווקים מסחריים. השותף הניב הכנסות של למעלה מ-10 מיליארד דולר בשנת 2023 ומשרת לקוחות במעל 100 מדינות, עם פעילות המשתרעת ברחבי אסיה, אירופה, המזרח התיכון וארה"ב.
במסגרת הסכם זה, באטמ תתאים את פלטפורמת ההצפנה המתקדמת שלה לדרישות השותף, כשהפיתוח ימומן על ידי השותף. הפלטפורמה המותאמת תופץ גלובלית על ידי השותף, עם בלעדיות באזורים מסוימים, למגוון שווקים מסחריים, כמו גם לתשתיות לאומיות חיוניות. הסכם זה, וההשקה של פתרון הסייבר לשווקים המסחריים, מרחיבים באופן משמעותי את פוטנציאל השוק אליו פונה הקבוצה, שפתרון הסייבר שלה ממוקם היטב לחדור אליו, הודות לרשת ההפצה המשמעותית של השותף ולפריסה המסחרית שלו.
 

פלטפורמת ההצפנה של באטמ היא פתרון חומרה ותוכנה המאבטח העברת נתונים במהירויות גבוהות ברשת. פלטפורמה זו משלבת את יחידת אבטחת החומרה של הקבוצה, המספקת הגנת חומרה מתקדמת של מפתחות הצפנה, נושא הצומח בחשיבותו בשל המספר הגובר של התקפות מכוונות לחוליות חלשות בשרשרת האספקה, כגון ספקי הציוד. הפתרון מציע אינטגרציה חלקה עם מערכות מבוססות מפתחות הצפנה קוונטים על מנת לספק ללקוחות הגנה מפני איומי מחשוב קוונטי גוברים. בנוסף, הקבוצה צופה שזו תהיה פלטפורמת ההצפנה היחידה, אשר זמינה מסחרית, שתציע מגוון מהירויות, ועל ידי כך תאפשר ללקוחות להרחיב את הרשת שלהם מבלי להחליף את הפלטפורמה.
במהלך השנתיים הקרובות, הקבוצה תקבל מהשותף כ-2.1 מיליון דולר לפחות, עבור שלב התאמת פלטפורמת ההצפנה ואספקת כמות ראשונית של יחידות, אשר יסופקו בשלוש פעימות על פני שנתיים. הקבוצה צופה לספק את היחידות הראשונות לשותף לקראת סוף המחצית הראשונה של 2025.
מוטי נגר, מנכ"ל באטמ, מסר כי, "שיתוף הפעולה עם ארגון גלובלי גדול ומבוסס לאספקת פלטפורמת ההצפנה החדשנית שלנו לשווקים המסחריים מהווה אירוע חשוב ביותר עבור פעילות הסייבר של הקבוצה ואשרור נפלא של הפתרון. השקת פתרון סייבר ללקוחות לא-ממשלתיים היוותה יעד חשוב עבור באטמ, ושותפות זו מאיצה משמעותית את החדירה שלנו לשוק המסחרי עם רשתות הפצה גלובליות ושותף בעל משאבים לעסוק בפעילויות שיווק ומכירות ניכרות. אנו מצפים לשיתוף פעולה הדוק עם השותף האסטרטגי שלנו במימוש הסכם זה, וצופים שישמש זרז משמעותי לצמיחת פעילות הסייבר שלנו בעתיד הקרוב".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה