השוק

רמי לוי בעסקת ענק, ויקטורי ואיל רביד בצרות והראל ויזל מתפוצץ

רמי לוי וישראייר רכשו  את השליטה במרכז התחזוקה בו הם שותפים היום בקפריסין., ויקטורי חטפה תביעה ייצוגית והמניה התרסקה, טרמינל C והראל ויזל רכשו 12% נוספים ממותג האופנה סיסטרז, אמזון נכנסה למועדון יוקרתי, תנובה חוטפת תביעה במיליוני שקלים ובנק ישראל יאפשר לביט ופייבוקס לגבות עמלות. אלה ידיעות השבוע ב-ice
מערכת ice | 
רמי לוי וישראייר (צילום shutterstock, יחצ)
ויקטורי בצרות: חוטפת תביעה ייצוגית, המנייה איבדה 21% בחודש: מאז יום רביעי, המניה ירדה ב-17.3% בסך הכל בבורסה ובחודש האחרון איבדה המנייה כבר למעלה מ-21% מערכה, עו"ד שמייצג את התובעים מסביר: "יש פגיעה מאד קשה במשקיעים. כאשר אתה משקיע אתה לא מניח שהחברה מעורבת בפלילים, מי שנפגע קודם כל אלו בעלי המניות". לידיעה המלאה לחצו כאן.
רכישת אגד על סף סיכום: עסקת המיליארדים מתקרבת: קיסטון מתקדמת לרכישת יתרת מניות אגד: שת"פ קיסטון וקרן המורים חותמת על הסכם מסגרת של מיליארד ש״ח למימון אופציית הרכישה, עסקת המימון זוכה להבעת אמון חזקה של המערכת הבנקאית - הפועלים ודיסקונט יעמידו את המימון לרכישת 40% מניות אגד ויצטרפו ללאומי ולמזרחי טפחות שהקצו מימון לעסקה המקורית (60% מניות אגד). לידיעה המלאה לחצו כאן.
ענקית המזון הישראלית תנובה מסתבכת: "חייבת לנו מיליוני שקלים": חברת טבע גב, הגישה תביעה נגד תנובה, מולה עבדה במשך יותר מ-30 שנה, על סך של 2,751,877 שקל, בטענה כי החברה מסרבת לשלם לה על שירותים שהעניקה עבורה. לידיעה המלאה לחצו כאן.
רמי לוי וישראייר בעסקת ענק: זה הנכס החדש שרכש: חברת התעופה בבעלותו של איש העסקים, ישראייר, רוכשת את השליטה במרכז התחזוקה בו הם שותפים היום בקפריסין. רכישת השליטה במרכז התחזוקה בקפריסין תחזק את היתרונות התפעוליים של ישראייר בתחזוקת שוטפת ובתחזוקה כבדה, תגדיל את הגמישות התפעולית ותשפר את רווחיות החברה והכנסותיה. לידיעה המלאה לחצו כאן.
בנק ישראל מפיל פצצה: מאפשר לביט ופייבוקס לגבות עמלות | כל הפרטים: בנק ישראל יאפשר לביט ופייבוקס לגבות עמלות מהמשתמשים; בנק ישראל מטיל אמנם מגבלות על שתי האפליקציות אבל למעשה הסכר נפרץ והשירות יתחיל לגבות עמלות - ויש גם סוכריה משמעותית לציבור | כל הפרטים על המהפכה. לידיעה המלאה לחצו כאן.
ג'ף בזוס חוגג בענק: אמזון נכנסה למועדון 2 טריליון הדולר: מנייתה של חברת אמזון זינקה היום במהלך המסחר וננעלה בעלייה של כמעט 4 אחוזים, מה שהביא את שווי החברה לעלות מעל רף 2 טריליון הדולר ואת אמזון למועדון היוקרתי שרק כמה חברות בודדות נמצאות בו. לידיעה המלאה לחצו כאן.
הראל ויזל מתפוצץ: זו עסקת המיליונים החדשה של איש העסקים: טרמינל X, חברת האופנה בבעלותו של איש העסקים הראל ויזל, עדכנה את הסכם ההתקשרות בינה לבין חברת סיסטרז, במסגרתה רכשה 12% נוספים מאתר האופנה לנשים תמורת 3.4 מיליון שקל, שיצטרפו ל-51% שכבר רכשה בעבר. תרכוש 12% נוספים עד סוף השנה? לידיעה המלאה לחצו כאן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה