השוק

האם מותג הג'ינסים האהוב במשבר? העובדים זועמים, המניה מתרסקת

מנייתה של ענקית הג'ינסים הבינלאומית ליווייס צנחה ב15% במהלך יום המסחר היום, כאשר פורסמו תוצאותיה הכספיות והתברר כי היא החמיצה מעט את התחזיות בוול סטריט
מערכת ice |  1
ג'ינסים (צילום freepik)
מי לא מכיר את המותג ליווייס? אפילו הצעירים מבנינו מכירים את המותג הוותיק וכמעט בכל בית קיים לפחות פריט אחד של החברה. כעת, החברה עומדת האטה שעלולה להתפתח בקרוב למשבר של ממש ומשם הדרך לצניחה חופשית יכולה להיות קצרה. 
ברקע טרנד הג'ינסים שאינו פוסק כבר עשורים רבים, עם עליות וירידות, החברה לא מצליחה לעמוד בציפיות המכירות שלה, ובחברה מעריכים כי מדובר בתקופה עולמית קשה מבחינה כלכלית, בה הצרכנים אינם מעוניינים לבזבז סכומי כסף גדולים, על מוצרים שהשוק רווי בהם וניתן למצוא בקלות מוצרים מקבילים במחירים נוחים יותר.
החברה פרסמה כי בניגוד לתחזיות בוול סטריט, לפיהן החברה תכניס 1.45 מיליארד דולר ברבעון השני של 2024, החברה פספסה רק במעט והכניסה 1.44 מיליארד. על השינוי המזערי, המניה צנחה ביותר מ-15% במהלך יום המסחר היום. 
כזכור, לפני כחצי שנה 400 מתוך 800 העובדים במפעל "אוזק" הטורקי, שמייצר את מכנסי הג'ינס של החברה, יצאו לשביתה בעקבות תנאי העבודה הקשים במקום לטענתם. לדבריהם, עובדים הוכרחו לעבוד 20 שעות ולחזור לעבודה ללא מנוחה או שינה ביום שלאחר מכן. מאז החברה ניסתה לפתור את הדברים ולהחזיר את העובדים לעבודה, אך רק חלקם חזרו והסאגה נמשכת.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא קונה
    טלגל 06/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא קונה לי וייס ולא אלבש לי וייס בחיים יותר . בעלת החברה יהודיה תרמה 340 מיליון דולר להפגנות המוסלמים בארה"ב באוניברסיטאות. עם יהודיה גלותית כזו עושה מעשה כזה ? למה שנממן אותה.
    סגור