השוק

ענקית התרופות תשקיע 4 מיליארד דולר ותעמוד בדרישות האמריקאים?

ענקית התרופות מדנמרק תיאלץ להשקיע כ-4 מיליארד דולר, אם ברצונה לעמוד בדרישות הדרקוניות של התקן האמריקאי, לשתי התרופות שלה להורדה במשקל ולסוכרת. אם ההשקעה תצא לפועל היא תיחשב לאחת הגדולות בהיסטוריה
מערכת ice | 
תרופות להרזייה: סקסנדה, אוזמפיק, וויגובי (צילום shutterstock)
חברת נובו נורדיסק, ענקית התרופות מדנמרק, השיקה בקול תרועה רמה את התרופות שלה לטיפול בסוכרת 'אוזמפיק' ולהורדת משקל 'וויגובי'. כעת, אם ברצונה לשווק אותן בשוק החשק ביותר למוצרים אלו, ארצות הברית, היא תיאלץ לעמוד בדרישות הדרקוניות שלהתקן האמריקאי.
למעשה, החברה תיאלץ להשקיע כ-4 מיליארד דולר אם ברצונה לעשות זאת ולהיכנס לשוק הנחשק. זאת כאשר ההשקעה תהיה במפעל חדש שיוקם בצפון קרוליינה שבארצות הברית, ויהפוך את ההשקעה לאחת מהגדולות בהיסטוריה.
רק לאחרונה נודע כי החברה נאלצה להפסיק את אחד המחקרים החדשים שלה, על אף שכבר הפסידה בו כמעט מיליארד דולר. החברה העדיפה להודות בהפסד, לעצור את המחקר ולהשקיע במקומות אחרים.
בנוסף, לאחרונה הפכה חברת נובו נורדיסק לחברת התרופות הרווחית ביותר ביבשת אירופה בשנה שעברה, בעקבות המכירות הגבוהות של הזריקה החדשנית. כזכור, נובו נורדיסק פרסמה דוח חיובי במיוחד בתחילת חודש מאי. החברה דיווחה על עלייה של 28% ברווחיה מאז שנה שעברה, 25.4 מיליארד קרונות דניות בניגוד להערכות של 23.7 מיליארד.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה