השוק

הישג להייטק: זה התחום בו ישראל מדורגת ראשונה בעולם

ישראל מדורגת ראשונה בעולם במספר חברות לאבטחת GenAI ביחס לגודל האוכלוסיה. ניתוח של דויטשה טלקום העולמית לרגל שבוע הסייבר באוניברסיטת ת"א מעלה כי ישראל היא השוק השני בגודלו אחרי ארצות הברית
מערכת ice | 
אבטחת סייבר (צילום vecteezy)
ישראל מהווה את השוק השני בגודלו בעולם בתחום אבטחת סייבר ל-GenAI, אחרי ארצות הברית. 26 חברות ישראליות פעילות המהוות חמישית מכמות החברות העולמית בתחום וממצבות את ישראל כמובילה ביחס של מספר החברות לגודל האוכלוסיה. כך עולה ממפת GenAI Security שנחשפת בשבוע הסייבר באוניברסיטת תל אביב על-ידי דויטשה טלקום ישראל בשיתוף עם מרכז ה-AI של דויטשה טלקום (AICC) וקרן ההשקעות האסטרטגית של החברה T Capital.
בין החברות הישראלית בניתוח, צ'ק פוינט, וויז, סמפריס, לצד סטארטאפים כמו Astrix, Knostic, DeepKeep ו-SpecterX.
בדויטשה טלקום, ענקית הטלקום הגרמנית, השיקו מפה אינטראקטיבית שבה הם מונים מעל 120 חברות בתחום, 65 מהן חברות אמריקאיות, 26 חברות ישראליות ושאר מדינות העולם בייצוג של בין אחת ל-7 חברות. הניתוח מסווג גם את החברות בתחום למספר תחומי עניין משניים בענף ה-GenAI Security, לדוגמה, איתור והתראה מפני דיפ פייק, הגנה על מידע ומודלים של AI ועוד, כאשר בכל תת קטגוריה שכזו, יש ייצוג נכבד לטכנולוגיות הישראליות.
אלון סגל, מנהל דויטשה טלקום ישראל, מסר: "מדהים ומעודד לראות את עוצמת ההשפעה של אקוסיסטם הסייבר הישראלי בקנה מידה עולמי במיוחד בזמנים קשים אלה, המשקפת לא רק את החוסן, אלא גם את הגמישות ואת יכולת ההסתגלות הישראלית. אכן, 'הצורך הוא אבי ההמצאה'".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה