השוק

קבוצת שובל בהישג ענק: השוק מביע אמון, התחייבויות במאות מיליונים

לאחר שקבוצת שובל פרסמה את התשקיף להנפקת אגרות חוב בבורסה לניירות ערך בהיקף של כ-136 מיליון שקל, הוגשו לחברה התחייבויות בסדר גודל של כ-285 מיליון שקל. בעקבות כך, קבוצת שובל בחרה לקבל התחייבויות מוקדמות עד לסך של כ-136 מיליון שקל בשיעור ריבית של 7.78%

מערכת ice | 
משה מילר (צילום ערן לביא)
בחודש שעבר קבוצת שובל הנדסה ובניין בע"מ פרסמה תשקיף להנפקת איגרות חוב בבורסה לניירות ערך בתל אביב-יפו, בהיקף של עד כ-136 מיליון שקל. מלבד זאת, קבוצת שובל הכריזה כי תייעד חלק מתמורת ההנפקה בין היתר לטובת העמדת הון העצמי לפרויקטים בביצוע, פיתוח עסקי וגיוון מקורות המימון. 
במסגרת ההנפקה שנוהלה על ידי הפניקס חיתום בע"מ, נערך מכרז בקרב גופים מוסדיים לקבלת התחייבויות מוקדמות ממשקיעים מסווגים, הנוגע לשיעור הריבית שתישאנה אגרות החוב.
בעקבות כך, ביום ראשון האחרון נפתחו המעטפות  כאשר הוגשו לקבוצת שובל התחייבויות בסדר גודל של כ-285 מיליון שקל, מתוכן החברה בחרה לקבל התחייבויות מוקדמות עד לסך של כ-136 מיליון שקל בשיעור ריבית של 7.78% לשנה.
ריבית הסגירה תהווה את שיעור הריבית המרבי שתישאנה איגרות החוב במסגרת המכרז לציבור אשר היה צפוי להתקיים אמש (שלישי).  הגופים שליוו את ההנפקה היו משרד עו"ד שמעונוב ושות', הפניקס חיתום ומשרד רו"ח דלויט.
כידוע, קבוצת שובל הוקמה בשנת 2000 על ידי איש העסקים משה מילר. קבוצת שובל פועלת במספר תחומים עיקריים; הנדל"ן היזמי, הנדל"ן המניב ואף בתחום ביצעו עבודות הבנייה הקבלניות בפרויקטים שונים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה