השוק

לפי שווי של 4 מיליארד שקל: הראל בעוד עסקה מטורפת בישראל

הראל השקעות מגדילה את החזקתה בחברת הנדל"ן הישראלית תדהר, ורוכשת 5% מהחברה תמורת 200 מיליון שקל. העסקה מתווספת לעסקה בה רכשה הראל 10% מתדהר תמורת 390 מיליון שקל, ובכך היא מחדילה את שליטתה בחברה ל-15%
מערכת ice | 
הראל (צילום Magma Images Edit Ice)
הראל השקעות מגדילה את החזקתה בחברת הנדל"ן הישראלית תדהר, אחרי שנודע כי הראל השקעות, חברת האם הציבורית של הראל ביטוח, רוכשת 5% נוספים מחברת תדהר.
על פי הדיווח היום (שלישי) ב"כלכליסט", הראל תשלם 200 מיליון שקל עבור 5% מחברת הנדל"ן תדהר, ובכך היא תגדיל את החזקה בחברה ל-15%. העסקה משקפת שווי שוק לתדהר של 4 מיליארד שקל.
כזכור, לפני כעשרה חודשים חתמו חברת הראל השקעות וקבוצת תדהר על הסכם בו גופים מקבוצת הראל רוכשים 10% מקבוצת תדהר תמורת כ-390 מיליון שקל, בעסקה המשקפת לתדהר שווי של כ-4 מיליארד שקל אחרי הכסף.
יו"ר קבוצת תדהר, חברת הנדל"ן הפרטית הגדולה בישראל, הינו גיל גבע, ומנכ"ל קבוצת תדהר הינו אורי לוין, מנכ"ל קבוצת דיסקונט לשעבר, שהצטרף לקבוצה מדפר שבועות לפני שרכשה הראל 10% ממנה. 
תדהר החלה את דרכה כקבלן מבצע והתפתחה במהלך השנים להיות חברה יזמית-קבלנית מובילה המעסיקה היום כ-1000 עובדים, מתוכם כ–250 מהנדסים. עד היום בנתה למעלה מ-20,000 דירות וכ-2 מיליון מ"ר של משרדים, תעסוקה, מסחר ולוגיסטיקה.
שיתוף הפעולה בין החברות החל בשנת 2020, אז תדהר והראל הקימו מיזם משותף להקמה וניהול של נכסי נדל"ן מניבים בהיקף של 1,000,000 מ"ר במהלך השנים הקרובות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה