השוק

גילת טלקום מספקת תחזיות לרבעון השני והמניה מטפסת

בגילת טלקום מעריכים שהרווח ברבעון השני של השנה ינוע בטווחים של 400 עד 600 אלף דולר והמניה מטפסת בכמעט 3%; גילת טלקום נמצאת בסה"כ בתקופה טובה ומאן האופטימיות בשוק ההון הנוגעת אליה
ניצן כהן | 
בורסה בישראל-אילוסטרציה (צילום shutterstock, pixabay)
גילת טלקום, היא אחת החברות היותר מעניינות בבורסה של תל אביב מדווחת היום שבמהלך הכנת הדוחות הכספיים לרבעון השני של השנה התגלתה תמונה במסגרתה החברה תציג רווח נקי רבעוני שינוע בטווחים של 400 עד 600 אלף דולר ואלה בסך הכל חדשות טובות.
גילת טלקום מספקת שירותי תקשורת כשהיתרון הגדול של החברה נמצא בעובדה שהחברה עושה שימוש בתקשורת לווינית וזה מאפשר לה לספק שירות גם במקומות בהם אין יכולת/ כדאיות לפרוש רשת תקשורת קווית.
באופן עקרוני החברה נמצאת בתקופה לא רעה בכלל בעיקר לאחר המתקפה הרצחנית של ה-7 באוקטובר אז הסתבר שיש להגדיל את היתירות של מערכות התקשורת וגילת תקשורת היא אחת החברות שמספקות את השירות הזה.
כך או אחרת, גילת טלקום סיימה את כל שנת 2023 עם רווחים של 715 אלף דולר כך שרווח נקי רבעוני של 400 עד 600 אלף דולר עשוי להצביע על שנה לא רעה בכלל שעוברת על החברה. נזכיר כי ברבעון הראשון של השנה רשמה גילת תקשורת הוצאות מימון גבוהות של 674 אלף דולר שנובעות לשיטתה משערוך של תגמול לעובדים.
מניית גילת טלקום עולה בבורסה בכמעט 3%. החב רה נסחרת  לפי שווי של 40 מיליון שקל. נכון לרבעון הראשון של השנה היק, המאזן שלה עומד על 166.6 מיליון שקל וההון העצמי שלה מסתכם ב-40.7 מיליון שקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה