השוק

יותר מ-3 מיליון שקל: זה הסכום שיקבלו חברי אגד עם השלמת העסקה

לאחר שדווח כי שת"פ קיסטון וקרן המורים חותמת על הסכם מסגרת של מיליארד ש״ח למימון אופציית הרכישה שמוערכת בכ-1.8 מיליארד ולאור ההצלחה בתוצאותיה של החברה בתקופה האחרונה, כל חבר אגד צפוי לקבל כ-3.7 עם השלמת הרכישה
מערכת ice | 
אגד
לאחרונה דווח כי שותפות קיסטון וקרן המורים והגננות (שותפותיה של אגד) חתמה עם בנק הפועלים ודיסקונט על הסכם מסגרת אשראי, בהיקף של עד מיליארד שקל, עבור מימוש אופציית המכירה לבעלי המניות של אגד למכירת יתר אחזקותיהם בקבוצה. סכום הרכישה מוערך בכ-1.8 מיליארד שקל.
מועמד המימוש הראשון של המכירה יהיה זמין לבעלי המניות באוקטובר 2024, כאשר התשלום עצמו יבוצע עד פברואר 2025. חברי אגד שיבחרו שלא למכור את המניות יוכלו לעשות זאת שוב ב-2025. כפי שדווח בגלובס, בשל שיפור בתוצאות החברה, שעמדו ברבעון בראשון על 1.38 מיליארד שקל והיוו עלייה של כ-14% ביחס לרבעון המקביל, כל חבר אגד צפוי לקבל כ-3.7 מיליון שקל עם השלמת הרכישה.
מאז רכישת השליטה על ידי קיסטון (שלאחרונה נהנתה מבכיר חדש שהצטרף לשורותיה) חילקה אגד דיבידנדים בהיקף מצטבר של כ- 630 מיליון שקל, אשר מרביתם שימשו לפירעון והקטנת החוב כלפי לאומי ומזרחי וכן להקטנת מחיר מימוש האופציה.  מחיר המימוש שנקבע עומד על שווי החברה במועד הרכישה המקורי, בניכוי חלוקות דיבידנד מאגד שצפויות עד מועד המימוש, ובתוספת ריבית והצמדה למדד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה