השוק

קרן האנקו נפרדת: "החלטתי לצאת לדרך חדשה"

פשה רומנובסקי מודיע על פרישה מקרן האנקו לאחר שמונה שנים. "הייתה זו זכות גדולה להיות ממקימי הקרן שהפכה בשבילי למפעל חיים ואני גאה בעבודה המשותפת והמאתגרת שהייתה לנו".

מערכת ice | 
התפטרות (צילום vecteezy)
לאחר כשמונה שנים של עבודה פורייה ומוצלחת בקרן האנקו, הודיע פשה רומנובסקי, ממקימי הקרן לשותפיו על רצונו לפרוש מהניהול השוטף של הקרן.
פשה רומנובסקי, שותף מייסד בקרן האנקו שהודיע על פרישה: "בזמנו, חברנו שותפיי ואני להקים קרן הון סיכון חדשה, כזו ששמה דגש על עבודה עם היזמים המובילים בתחומם תוך הירתמות מלאה לתמיכה במסע שלהם, משלבי החברה המוקדמים ביותר ועד לניהול חברות גדולות המצויות בצמיחה.
היום, לאחר שנים מוצלחות בהן עבדנו קשה להפוך את החזון למציאות, החלטתי לצאת לדרך חדשה. עבורי, הייתה זו זכות גדולה להיות ממקימי הקרן שהפכה בשבילי למפעל חיים ואני גאה בעבודה המשותפת והמאתגרת שהייתה לנו.  בתקופה הקרובה אמשיך ללוות ולתמוך בחברות הפורטפוליו בקרן ולאחר מכן, אפנה לפרויקט החדש שלי. בתור משקיע בקרן בעצמי, אני בטוח בהצלחה ובפוטנציאל האדיר של היזמים ושל הקרן ומעמיד עצמי לרשותם, ככל שירצו, גם בעתיד. בהזדמנות זו אני רוצה להודות לכולם על הדרך המשותפת, על הזכות לעבוד עם צוותים מבריקים ועל ההצלחות שהיו ואלו שעוד יגיעו".
אלון ליפשיץ, השותף המייסד בקרן האנקו, בשם השותפים אמר: ״אני מודה לפשה על שנים רבות של חברות ושותפות משמעותית בה הקמנו יחד את אחת הקרנות הגדולות והפעילות בישראל. אנו מצרים על עזיבתו, אך יחד עם זאת מאחלים לו הצלחה רבה מכל הלב בדרך החדשה עליה החליט".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה