השוק

אפולו פאוור ממשיכה להתפוצץ: קיבלה הזמנה חדשה בשווי מיליון שקל

אפולו פאוור, מדווחת כי יבלה הזמנה בסך כמיליון שקל מתאגיד אירופאי לפאנלים סולאריים מסוג "פנדה", פרי פיתוחה של החברה, הכוללים אמצעי חיבור ליריעה ומיוצרים במפעל האוטומטי של החברה "אפולו-כרמל"
מערכת ice | 
עודד רוזנברג (צילום אורן אביבי)
אפולו פאוור, מדווחת היום (ראשון) כי היא קיבלה הזמנה בסך כמיליון שקל מתאגיד אירופאי לפאנלים סולאריים מסוג "פנדה", פרי פיתוחה של החברה, הכוללים אמצעי חיבור ליריעה ומיוצרים במפעל האוטומטי של החברה "אפולו-כרמל", זאת על רקע  מו"מ מתקדם המתנהל עם התאגיד האירופאי להתקשרות בהסכם הפצה בלעדי של יריעה המיועדת לגגות בה משולב הפאנל הגמיש וקל המשקל של החברה בצרפת, מונקו ואנדורה.
בנוסף לכך, אפולו דיווחה בשבוע שעבר כי זכתה במקום הראשון בתערוכת Intersolar Europe הגדולה והנחשבת בעולם בתחום הסולאר בקטגורית ה-E-Mobility. הפתרון הסולארי פורץ הדרך של החברה Apollo Charger נבחר לפרס החדשנות בקטגורית  הE-Mobility.
לאחרונה השלימה החברה מספר עסקאות והתקשרויות משמעותיות אשר כוללות, בין היתר: אספקה והתקנה של מוצריה הסולאריים הגמישים והקלים על גבי הוולודרום, האצטדיון הלאומי על שם סילבן אדמס, המשמש מתקן אימונים ותחרויות אולימפי לאופני מסלול במרכז הספורט הלאומי, בתל אביב.
בסוף חודש מרץ 2024 דיווחה כי בהמשך לשיתוף הפעולה עם  חברת Lippert (NYSE) LCII והמענק שאושר להן מקרן BIRD לתמיכה בפיתוח משותף של סוכך סולארי, תפיץ Lippert בבלעדיות את הסוכך הסולארי של אפולו פאוור בארה"ב וקנדה לשוק הקרוונים וכלי השיט.
לקראת סוף חודש אפריל 2024 דיווחה כי חתמה עם תאגיד צפון אמריקאי חלוץ ומוביל עולמי בתעשיית מוצרי הבניה בעולם, על הסכם לפיתוח, ייצור, מכירה והפצה המונית של מוצר סולארי חדשני לתחום הבניה אשר יוטמעו בו התאים הסולאריים הגמישים של החברה.
עודד רוזנברג, מנכ"ל אפולו פאוור: "הזמנה זו שהתקבלה מתאגיד אירופאי לפאנלים סולאריים מסוג "פנדה" אשר מיועדים לייצור במפעל האוטומטי של החברה "אפולו– כרמל", מצטרפת להסכמים המשמעותיים והאסטרטגיים עליהם חתמנו לאחרונה עם תאגידים מובילים בצפון אמריקה בתחום הבניה ובתחום הקרוונים וכלי השיט כחלק מאסטרטגיית החברה לחדור לשוק זה".
רוזנברג הוסיף: "בנוסף הבחירה של הפתרון הסולארי פורץ הדרך שלנו Apollo Charger לפרס החדשנות בקטגורית ה-E-Mobility בתערוכת Intersolar Europe הגדולה והנחשבת בעולם מהווה הכרה של עולם הסולאר בפתרונות הטכנולוגיים שלנו, ואני מאמין שזכייה זו תסייע לנו להעמיק את החדירה לשוק האירופאי עם מוצר זה ובהמשך גם לשוק האמריקאי. אנו שבעי רצון מההתקדמות העסקית שאנו מציגים בחודשים האחרונים ונפעל למימוש הפוטנציאל הרב הגלום בעסקאות אלה לטובת הצלחת החברה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה