השוק

זו החברה שתייצר 28 אלף משרות חדשות בישראל

מחקר חדש של IDC חושף: סיילספורס תייצר בישראל עד שנת 2028 כ-28 אלף משרות חדשות וכ-7 מיליארד דולר הכנסות לעסקים בעזרת טכנולוגיית AI
מערכת ice |  1
דוחות כספיים (צילום freepik)
חדשות בשוק העבודה בישראל. מחקר חדש, שנחשף לרגל האירוע השנתי של חברת Salesforce בישראל, World Tour Essentials TLV, ונערך בקרב עשרות עובדים מארגונים שונים, חושף את המקצועות המבוקשים הקשורים בבינה מלאכותית שארגונים בישראל מתכננים לגייס ב-12 החודשים הקרובים.
הנתונים נחשפים במסגרת אירוע הלקוחות השנתי בישראל של סיילספורס, המובילה העולמית ב-AI CRM. המחקר שנערך על-ידי IDC שופך אור על התרומה הכלכלית של סיילספורס בישראל: כלכלת סיילספורס בישראל, המונעת על-ידי סיילספורס ואקוסיסטם השותפים שלה, ובעזרת פתרונות הענן המופעלים על-ידי AI, תייצר כ-27,800 משרות חדשות בישראל וכ-7.1 מיליארד דולר הכנסות לעסקים בארץ בשנים 2022-2028.
המחקר זיהה את הגורמים המניעים את אימוץ פתרונות הענן מבוססי ה-AI בעסקים, כאשר שלושת הגורמים המובילים הם שיפור הפרודוקטיביות של העובד, עידוד צמיחת ההכנסות ומהירות הפיתוח של מוצרים חדשים. כמו כן, זיהה המחקר את החסמים המרכזיים של ארגונים בישראל לאימוץ AI וביניהם, היעדר דאטה מספקת, איכותית ומהימנה, העדר עובדים בעלי הכישורים הנדרשים, הטיות בדאטה ועוד.
בין המקצועות שאליהם יגייסו הכי הרבה בשנה הקרובה: מהנדס נתונים (44%), ארכיטקט פתרונות בינה מלאכותית (44%), מהנדס למידת מכונה (44%), אחראי אתיקת בינה מלאכותית (38%), אנליסט עסקי (38%), מנהל תחום בכיר דאטה (36%), ארכיטקט נתונים (32%), מהנדס DevOps/ModelOps /MLOps (32%)
AI governance/security אנליסט/מהנדס (32%), מנהל תחום בכיר בינה מלאכותית (32%) מדען נתונים (28%), מנהל תחום בכיר לאסטרטגיה וטרנספורמציה (26%) ומהנדס פרומפטים (12%).
הסקר בחן כיצד ישפיעו פתרונות ענן מבוססי בינה מלאכותית על ארגונים בישראל בשנה הקרובה. הנשאלים הצביעו כי פתרונות בינה מלאכותית יהפכו את העובדים לפרודוקטיבים יותר (48%); הבינה המלאכותית תשכלל את מיומנויות העובדים (46%); שיפור שביעות רצון העובדים במקום העבודה (44%); תסייע לעובדים לבצע עבודתם טוב יותר (40%); תפחית משימות שגרתיות שחוזרות על עצמן (40%); תיצור משרות חדשות מבוססות ידע (34%), ותפחית את הצורך במיומנויות טכניות למשרות ג'וניור (30%). יחד עם זאת, 24% מהנשאלים העריכו כי כניסה מוגברת של AI לארגונים גם תבטל משרות קיימות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    המשוואה הנכונה היא:
    התוהה 06/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה משרות חדשות היא תייצר מינוס כמה משרות היא תעלים..
    סגור