השוק

פריים אנרג'י מקבלת 12 מיליון שקל: הפרויקט החדש של החברה

הפרויקט של פריים אנרג'י בתלמים יוצא להפעלה מסחרית בהספק כולל של 14 מגה וואט (AC). בעקבות השלמת השלב הפיננסי השני החברה צפויה לקבל מקרן הליוס כ- 12 מיליון שקל עד סוף החודש
מערכת ice | 
פריים אנרגי (צילום חן לאופולד פלאש 90 עריכה אייס)
חברת האנרגיה המתחדשת פריים אנרג'י הפועלת בתחום האנרגיות המתחדשות בישראל ועוסקת בייזום, פיתוח, הקמה הפעלה ותחזוקה של מערכות לייצור חשמל ממקורות אנרגיה סולארית בטכנולוגיה פוטו–וולטאית מדווחת הבוקר כי התקבל מחברת החשמל אישור הפעלה מסחרית  למלוא פרויקט תלמים (לרבות השלמת שלב ב'), בהספק כולל של 14 מגה וואט (AC).
בעקבות האמור, החברה צפויה לקבל מקרן הליוס את יתרת התמורה בסך של כ- 12 מיליון ש"ח עד סף חודש יוני 2024. בעקבות השלמת הפרויקט, תתבצע כעת המשיכה השנייה במסגרת הסכם המימון שנחתם עם בנק לאומי, בהיקף של כ-30 מיליון שקל. כזכור, החברה מחזיקה בכ- 50 מתקנים בהפעלה מסחרית ובהקמה, בהספק של כ- 45 מגה וואט, בין היתר המתקן הקרקעי במושב תלמים, ונמצאת בשלבי לקראת הקמה, רישוי וייזום של עשרות פרויקטים נוספים למתקנים קרקעיים או על גגות ודו-שימוש, ולצידם מתקני אגירה בהיקף משמעותי. 
מנכ"ל פריים אנרג'י ובעל השליטה, ירון קיקוז ציין: "ההפעלה המסחרית של פרויקט תלמים היא אבן דרך משמעותית עבור פריים אנרג'י. התזרים שינבע מההפעלה המסחרית יחזק את האיתנות הפיננסית של החברה ויאפשר לנו להמשיך לקדם פרויקטים נוספים, ואני סמוך ובטוח שנמשיך לצמוח"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה