השוק

אמת מחשוב משקיעה 4.3 מיליון דולר: זו החברה שרכשה

א.מ.ת מחשוב רוכשת 51% מחברת אספקת שירותים טכנולוגיים Global Tech Operation EAG בתמורה לכ- 4.3 מיליון דולר במגזר התוכנה, ישומי ענן ודיגיטל. ע"פ ההסכם, בתום שנתיים ממועד השלמת העסקה, אמת מיחשוב תירכוש את 49% הנותרים בחברה
מערכת ice | 
שירותי ענן (צילום vecteezy)
אמת מחשוב מדווחת כי התקשרה בהסכם לרכישת 51% מחברת EAG Global Tech Operations LTD, חברה המאוגדת בקפריסין ועוסקת באספקת שירותים טכנולוגיים מקצועיים ומנוהלים, בדגש על שירותי פיתוח תוכנה, פיתוח מוצרים ושירותים דיגיטליים והטמעות של יישומים טכנולוגיים. פעילותה היא גלובלית ומתבצעת מול לקוחות באירופה, בישראל ובארה"ב. ב
אמת מיחשוב תרכוש את 51% ממניות החברה הנרכשת בתמורה לסך כולל של כ- 4.3 מיליון דולר אשר ישולם ברובו במועד השלמת העסקה. מימון הרכישה יעשה באמצעות מקורות האשראי הפיננסי הזמינים של החברה וכן הלוואה לזמן ארוך מתאגיד בנקאי. 
ע"פ ההסכם, בתום שנתיים ממועד השלמת העסקה, אמת מחשוב תרכוש את יתרת המניות בחברה. התמורה תחושב על בסיס התוצאות העסקיות של החברה הנרכשת בשנתיים העוקבות למועד השלמת העסקה. להערכת החברה, פעילות החברה הנרכשת לא תצריך השקעות מהותיות מצידה של החברה.
אנדרס ריכטר, מנכ"ל א.מ.ת מחשוב מסר: "רכישת חברת EAG הגלובאלית הנה חלק מהיעדים והאסטרטגיה העסקית של אמת מחשוב בעולמות התוכן של פיתוח תוכנה, ומוצרים ושירותים דיגיטליים. האסטרטגיה שלנו כוללת צמיחה אורגנית כמו גם צמיחה באמצעות רכישות של חברות שפעילותן סינרגטית לפעילות החברה. פעילות EAG תצטרף לפעילות ה- Offshore הקיימת אצלנו, ותאפשר לנו להרחיב את הפעילות העסקית שלנו בחו"ל על בסיס לקוחות EAG ויכולות המכירה והפיתוח שלה בחו"ל. הרכישה מציגה פוטנציאל צמיחה וסינרגיה ניהולית, מקצועית ותפעולית עם כלל הפעילות בקבוצה".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה