השוק

ענקית ההייטק הישראלית בסבב פיטורים: עשרות עובדים הולכים הביתה

יוניקורן הפינטק הישראלי יוניט, יוצא לסבב פיטורים של כ-15% מתוך כ-180 עובדיו, כך שלמעשה 20 עד 25 עובדים יפוטרו מעבודתם: "אנו צריכים להתמקד בהתייעלות ולקחת בחשבון צמיחה איטית יותר בהכנסות ממה שצפינו"
מערכת ice |  5
פיטורים (צילום shutterstock)
יוניקורן הפינטק הישראלי יוניט, המפתח פלטפורמה המאפשרת לחברות טכנולוגיה לשלב במוצרים שלהן שירותים פיננסיים, יוצא לסבב פיטורים של כ-15% מתוך כ-180 עובדיו, כך שלמעשה 20 עד 25 עובדים יפוטרו מעבודתם.
החברה הודיעה על הפיטורים השבוע, זאת באמצעות פוסט שהעלתה לחשבון הפייסבוק הרשמי שלה בשם המייסדים, המנכ"ל איתי דמתי וסמנכ"ל הטכנולוגיות דורון סומך, בו נכתב תחילה כי "החלטנו לצמצם את גודל הצוות שלנו בכ-15%".
עוד נכתב בפוסט על הסיבות לסבב הפיטורים אליה יוצאת החברה: "החברה צריכה לחשוב בטווחי זמן ארוכים יותר. בנקים באקוסיסטם הפינטק החלו להאט בשנה האחרונה בעקבות בדיקות רגולטוריות מוגברות. בעוד שאנחנו מאמינים שההאטה הזו היא זמנית, ויוניט למעשה תרוויח מהבהירות הרגולטורית שתגיע כתוצאה מכך, זה ייקח זמן".
לסיום, נכתב בהודעה שהוציאה מייסדים, המנכ"ל איתי דמתי וסמנכ"ל הטכנולוגיות דורון סומך, כי "לכן, לעת עתה, אנו צריכים להתמקד בהתייעלות ולקחת בחשבון צמיחה איטית יותר בהכנסות ממה שצפינו. אנו מאמנים שהביקוש לשירותים פיננסיים מודרניים על ידי הלקוחות הסופיים היא חזקה מאי פעם, ותשתית איכותית היא הדרך היחידה לספק שירותים כאלה".
 
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    לגבות מס יותר גבוה מהבכירים
    טייטק עאלק 06/2024/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מדרגות מס מעוותות.מי שמרוויח מיליונים צריך לשלם יותר
    סגור
  • 4.
    בכיר לא מפטר חבר בכיר
    מה עם הבכירים 06/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בכיר אחד זה כמו 25 דרג ביניים
    סגור
  • 3.
    אומרים גם באינטל (ל"ת)
    מחמוד 06/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 2.
    נקודת שיווי משקל של ההיי טק
    איתמר 06/2024/23
    הגב לתגובה זו
    1 1
    טרם נמצאה נק'השיוויון של תעשיית ההיי טק. העובדים חמדנים, המעסיקים עיפשים , וכך גדלה לה בועה המתנפחת מעצמה, כמו המשכנתא , התופחת ללא כל סיבה, רק כי הנגיד החליט להעלות את הריבית. לא שמעתי כתבה על עתידם של מאות משפחות בחצור הגלילית העומדים לאבד פרנסתם בשל סגירת מפעל מקומי, והם "מסתפקים" בפחות ממחצית המשכורת של כל חמדן היי טק מתחיל.
    סגור
  • 1.
    רקובים
    יעק ק 06/2024/19
    הגב לתגובה זו
    3 0
    שיפטרו את כולם הם רקובים מתנשאים שונאי יהודים שיעזבו את הארץ הרקובים העלובים
    סגור