השוק

מהפך בחברת הענק הישראלית: השלימה גיוס 150 מיליון דולר

חברת הטכנולוגיה הרפואית אינסייטק השלימה סבב גיוס בסך 150 מיליון דולר. המימון הושג בהובלת ענקית ניהול הקרנות פידליטי יחד עם קרן ההשקעות נקסוס נוירוטק וקבוצת אליי ברידג'. בחודשים האחרונים פיטרה חמישית מהעובדים והוצמדה לה הערת עסק חי
מערכת ice | 
צילום shutterstock, unsplash
חברת הטכנולוגיה הרפואית הגלובלית אינסייטק, שעושה שימוש באולטרסאונד ממוקד כדי ליצור מהפכה בטיפול הרפואי, הודיעה היום (שלישי) כי השלימה סבב גיוס בסך 150 מיליון דולר. את הסבב הובילה ענקית ניהול הקרנות פידליטי בשיתוף קרן ההשקעות נקסוס נוירוטק וקבוצת אליי ברידג'. תמיכה ממשקיעים חדשים - שכללה את ביילי גיפורד, קטליו ניהול הון, חברת פאייז סרופים וגילמרטין קפיטל, לצד משקיעים קיימים בהובלת יורק קפיטל - הביאה להשלמת סבב ההשקעה החזק.
רק לפני שלושה חודשים הוצמדה הערת 'עסק חי' לדוחות הכספיים השנתיים שהגישה אינסייטק, ולפני כחצי שנה קיצצה 20% מכוח העבודה שלה.
"אנו אסירי תודה על התמיכה החזקה בחזון שלנו מהמשקיעים החדשים והקיימים הללו", אמר ד"ר מוריס ר. פרה, מנכ"ל ויו"ר מועצת המנהלים של אינסייטק. "מימון זה מספק לאינסייטק מסלול להרחבת הטיפול הנוירוכירורגי ללא חתכים למטופלים הרבים הסובלים מהפרעות תנועה ולהמשיך לבצע השקעות מחושבות ואסטרטגיות בהתאם לאינדיקציות חדשות".
עם למעלה מ-160 מערכות שמותקנות ברחבי העולם, הטכנולוגיה החדשנית של אינסייטק מאושרת על ידי מנהל התרופות האמריקאי ונעשה בה שימוש בכ-20 אלף טיפולים מסחריים בחולים הסובלים מרעד ראשוני מרכזי וממחלת הפרקינסון.

אינסייטק היא חברת בריאות גלובלית שיוצרת את הדור הבא של הטיפול הרפואי על ידי מימוש הכוח הטיפולי של אולטרסאונד ממוקד. פלטפורמת הטיפול של החברה עושה שימוש בגלי קול המונחים בבטחה על ידי דימות בתהודה מגנטית (אמ.אר.אי). החברה עורכת מחקרים עבור יישומים עתידיים במדעי המוח בשיתוף עם מוסדות אקדמיים ורפואיים מובילים בעולם. מטה החברה של אינסייטק יושב בחיפה ובמיאמי ויש לה משרדים בדאלאס, שנחאי וטוקיו. לחברה יש כ-230 עובדים בישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה