השוק

השכר בקסטרו נחשף: בני משפחה מצטרפים, הבכירים משתדרגים?

משפחת רוטר מחזקת את אחיזתה בקבוצת הודיס: בנם הצעיר ובת משפחה נוספים מצטרפים לחברה בתפקידים בכירים
מערכת ice | 
קסטרו במבצע ענק (צילום פייסבוק/ קניון עופר, פלאש 90/ נתי שוחט, vecteezy)
קבוצת הודיס, הענקית הישראלית לאופנה וקוסמטיקה, ממשיכה להדק את השליטה המשפחתית בחברה. לפי דיווחים חדשים, בנם הצעיר של בעלי השליטה גבי ואתי רוטר, אור רוטר, יצטרף לחברה בתפקיד חדש כאחראי גיוס ושימור לקוחות וכמוביל דאטה. בנוסף, יובל קרפ, בתו של מריאנו קרפ ממנהלי הקבוצה, תצטרף כרכזת שרות לקוחות במשאבי אנוש, על פי פרסום של כלכליסט.
השכר המשודרג של המנהלים והמשפחה
החלטה זו מלווה בשדרוג ניכר של שכרם של מנהלים בכירים וחברי משפחה בקבוצה. אור רוטר יקבל שכר חודשי של 30 אלף שקל ומענק שנתי של 90 אלף שקל, בעוד שיובל קרפ תרוויח שכר שנתי של 113 אלף שקל. במקביל, האספה הכללית תאשר מחדש את שכרם של יוסי גביזון ואשתו קרול למקה, וכן של רויטל גביזון, אחותו של יוסי.

שדרוג ניכר לשכר המנהלים הבכירים
בנוסף לכך, מנהלי חברות הקבוצה יזכו לשדרוג ניכר בשכרם החודשי, עם תוספות של מאות אלפי שקלים בשנה לחלקם. כמו כן, הם יקבלו מענק שנתי בגובה 6 משכורות חודשיות במקום 4 משכורות שהיו זכאים להן בעבר. שכרם של מנהלים בכירים כמו מריאנו קרפ, יובל שני, ניצן ישראלי, אלי גבי ואורן בר גיל, צפוי לעלות באופן משמעותי.
מריאנו קרפ, מנכ"ל אורבניקה, יעלה משכר של 1.33 מיליון שקל בשנה ל־1.38 מיליון שקל. יובל שני, מנכ"ל קרולינה למקה, תקבל לשכר שנתי בגובה 1.4 מיליון שקל, לעומת 1.2 מיליון בשנה שעברה. ניצן ישראלי, מנכ"ל הודיס, ישודרג מ־1.3 מיליון שקל ל־1.5 מיליון שקל בשנה בסך הכל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה