השוק

האתר הישראלי שקורס נמכר: מי ישלם עבורו 600,000 שקל?

על אף שהנאמן התנגד, בית המשפט אישר מכירת נכסי אתר הנעליים המפורסם shoesonline לשסטוביץ ב-600 אלף שקל
מערכת ice | 
גלישה באינטרנט (צילום pexels)
בית המשפט המחוזי בחיפה אישר את מכירת נכסי חברת "סיפקו אונליין", הבעלים של אתר הנעליים הפופולרי shoesonline, לחברת שסטוביץ תמורת 600 אלף שקל. הסאגה המשפטית החלה כשהחברה נקלעה לקשיים כלכליים ונאלצה לפנות לבית המשפט בבקשה לצו הקפאת הליכים, כך על פי פרסום ראשון של YNET. 
לאחר שמונה נאמן שבחן הצעות רכישה, המליץ הוא למכור את הנכסים לחברת טי.אם 12 תמורת 650 אלף שקל. אולם השופטת בטינה טאובר דחתה את ההמלצה וטענה כי ההפרש בין ההצעות קטן מדי בהשוואה ליתרונות בהצעת שסטוביץ.

בפסיקתה הסבירה טאובר כי שסטוביץ התחייבה להעסיק את דקל סטולרו, מנכ"ל ובעל מניות לשעבר בחברה, למשך 3 שנים לפחות. זאת כדי לאפשר לו לגייס מיליון שקל עבור נושים שהעניקו לו ערבות אישית. 
"העסקתו של סטולרו על ידי שסטוביץ לפחות למשך 3 שנים עשויה לאפשר בידו לגייס סכום של מיליון שקל לטובת הנושים הערבים," כתבה השופטת. "וכאשר הצעת שסטוביץ אכן תאפשר המשך העסקת עובדים נוספים של החברה, ראיתי לאשר את שסטוביץ כזוכה."
יצויין כי טרם קריסתה, היה shoesonline אחד מאתרי הנעליים הגדולים והפופולריים בישראל, עם מאות אלפי לקוחות. בשיאה העסיקה החברה כ-60 עובדים. החברה צפויה להמשיך ולפעול במתכונת מצומצמת תחת שסטוביץ.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה