השוק

יזם ההייטק שעשה אקזיט: "זו המהפכה הכי גדולה שקרתה לאנושות"

גל אלמוג הקים שתי חברות סטארט אפ עוד משנות ה-90' ומכר את שתיהן בסכומים נכבדים. כעת הוא כתב ספר על המסקנות שלו וגם על האכזבה מכך שנזרק מהחברה שהקים במו ידיו
מערכת ice | 
אילוסטרציה AI
גל אלמוג (66) הוא מחלוצי ההייטק בישראל, כאשר עוד בשנות ה-90' הקים שתי חברות סטארט אפ מצליחות, את שתיהן מכר באקזיט יפה מאוד: ריל מאץ' וטאלניה. בחברת ריל מאץ' הוא נשאר כמנכ"ל, עד שלפני 8 שנים נזרק מהחברה במפתיע על ידי הדירקטוריון שהעדיף מנכ"ל אמריקאי. הסוף היה טוב, אבל על הטראומה שעבר ועוד הוא כותב בספר שהוציא כעת, "איפה האקזיט — מסעו להצלחה של יזם ישראלי, כנגד כל הסיכויים" (הוצאת כנרת).
בריאיון ל"ידיעות אחרונות" בסוף השבוע, תיאר אלמוג את תחילת הדרך ומגלה: "דיברתי עם 68 קרנות הון סיכון שאמרו לי לא, וה־69 אמר לי כן. איך לא התייאשתי? ראיתי את זה כמסע. לא האשמתי אותם שהם לא רצו אותי, אלא שאלתי למה".
על ספר אחר שכתב, "תום עידן העבודה", שמתייחס למהפכת הבינה המלאכותית, אומר אלמוג:  "הולכים להיות שינויים ענקיים בזכות הבינה המלאכותית, שתתגלה כמהפכה הכי גדולה שקרתה לאנושות. יש לה יכולות מופלאות לקחת דברים שאנשים עושים ולעשות אותם טוב יותר".

ואם תהיתם מה קרה לחברת ריל מאץ' לאחר פיטוריו, אז המנכ"ל האמריקאי התגלה ככושל, החברה חזרה אחורה לאסטרטגיה של המייסד אלמוג, נמכרה בסכום עתק – והישראלי נהנה מאקזיט מעורר קנאה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה