השוק

ב-90 מיליון שקל: זוהי הקבוצה שנקנתה על-ידי הקרן הישראלית

דאקרים, הפועלת בתחום השבבים והזרקות הפלסטיק, נרכשה על-ידי סקיי. יוסי אשכנזי ימשיך להחזיק ב-40% מהמניות ויוותר אחראי על הניהול. האם המהלך האחרון מצביע על כוונה להיכנס לשוק העולמי?
מערכת ice | 
שבב - אילוסטרציה AI
קרן ההשקעות סקיי הודיעה כי בכוונתה לרכוש את השליטה בקבוצת עיבוד השבבים והזרקות הפלסטיק דאקרים. יוסי אשכנזי, בעל החברה המקורי, ימשיך לנהל אותה וכן יחזיק 40% ממניות החברה. במסגרת העסקה תשלם קרן סקיי לאשכנזי ולקבוצה 90 מיליון שקל. ישראל ממשיכה למצב את מעמדה בתור שחקנית מרכזית בתחום השבבים. 
על-פי דיווח כלכליסט, מלבד חברת דאקרים בקבוצה קיימות שתי חברות שנרכשו במהלך השנים: רשיונל סיסטמס (שזכתה בעבר בפרס התעשייה משנת 2023) וגריפין טכנולוגיות. עוד מדווח בכלכליסט כי מטרת הרכישה הנוכחית של קרן סקיי היא הרחבת פעילות הקבוצה לשווקים בין-לאומיים
קרן ההשקעות סקיי היא קרן השקעות פרטית ישראלית. קבוצת דאקרים הוקמה בשנת 1981. קיום היא עוסקת, בין השאר, גם בתעשיית הביטחון. היא מעבדת שבבי מוצרי מתכת וכן מייצרת מוצרים בהזרקות פלסטיק. כיום רוב פעילות החברה מרוכזת בארץ אך בעקבות ההשקעה הנוכחית ייתכן והמצב ישתנה. 
אמיר ארבן, שותף בכיר בסקיי, מסר בתגובה לדיווח בכלכליסט: "ההשקעה בחברה מגיעה על רקע הצמיחה והשינוי המהותי שעוברות התעשיות שבהן פועלת החברה, ובמיוחד בתחום הביטחוני. אנחנו מאמינים כי יחד עם השותף המייסד ויחד עם הצוות הניהולי החזק, נוכל להעמיק את פעילות החברה המקומית ולהרחיב את זרועות פעילותה לתחומים ולטריטוריות נוספות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה