השוק

אסף רפפורט לא מוותר: וויז הגישה תביעה נגד הסטארטאפ הישראלי

אחרי שאורקה סקיוריטי הגישה תביעה נגד וויז ואסף רפפורט בגין הפרת פטנטים, וויז מגישה כתב הגנה ותביעת נגד. מה יחליט בית המשפט בארה"ב?
מערכת ice | 
אסף רפפורט (צילום shutterstock, נתנאל טוביאס)
לפני כעשרה חודשים, אורקה סקיוריטי (Orca Security) הגישה תביעה נגד הסטארט אפ הישראלי וויז (Wiz), אותו ייסד אסף רפפורט, לבית משפט במדינת דלאוור בארצות הברית בגין הפרת פטנטים.
לאחרונה, נודע כי אסף רפפורט מסתבך, זאת לאחר שבית המשפט דחה על הסף את הבקשה של וויז, לדחות על הסף את התביעה. אתמול (חמישי) חברת וויז הגישה לבית המשפט את כתב ההגנה שלה והגישה תביעה נגד אורקה.
בכתב ההגנה שהגישה וויז היא דחתה על הסף את כל הטענות של אורקה נגדה. בנוסף על כך, היא ביקשה החזר הוצאות משפט ואת דחיית התביעה של אורקה. כך על פי "כלכליסט". בכתב התביעה דוחה וויז את ההאשמות של אורקה, והציגה בפני בית המשפט מוצרים אותם השיקה בעצמה והועתקו לטענתה על ידי אורקה.
כזכור, בכתב התביעה של אורקה נגד וויז נטען בין היתר כי "אורקה סקיוריטי מניחה תביעה זו נגד וויז כדי לשים סוף לשימוש הבלתי מורשה, המתמשך והבוטה בטכנולוגיה המוגנת בפטנט של אורקה. וויז בנתה את העסק שלה על תוכנית עסקית פשוטה: להעתיק את אורקה". 

החברה טענה בנוסף כי וויז שכרה את עורך דין הפטנטים לשעבר שלה כדי להעתיק את הקניין הרוחני של אורקה "ואפילו את המספרים מהפטנטים של אורקה". "וויז שילבה מספר המצאות פורצות דרך ומוגנות פטנטים של אורקה ובכך אילצה את אורקה להתחרות נגד פריצות הדרך הטכנולוגיות שלה עצמה בשוק", נכתב בתביעה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה