השוק

חברת הקנאביס הישראלית הודיעה: זו הטכנולוגיה שתשווק במזרח התיכון

חברת פארמוקן הודיעה על התקשרות במזכר עקרונות מחייב במסגרתו תרכוש כ-40% ממניות חברת קופטר, אשר בבעלותה טכנולוגיה לטיהור מי בריכות שחייה. פארמוקן תהיה אחראית על הפצה של הטכנולוגיה ברחבי אסיה והמזרח התיכון, בכפוף לעמידה ביעדים שנקבעו מראש
מערכת ice |  1
עסקה-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
חברת הקנאביס פארמוקן, אשר רק לאחרונה נכנסה להליכי חדלות פירעון, הודיעה היום (חמישי), על התקשרות במזכר עקרונות מחייב לרכישת 40% ממניותיה של חברת קופטר טכנולוגיות מים בע"מ, אשר פיתחה טכנולוגיה ייחודית לחיטוי מי בריכות שחייה, בתמורה להשקעה של 7.4 מיליון שקל. ההשקעה של פארמוקן תבוצע במקביל לעמידה ביעדים שנקבעו מראש, ביניהם מכירה של 3,500 יחידות טיהור של חברת קופטר.
במסגרת ההסכם שנקבע, פארמוקן תהיה אחראית על הפצה ומכירה בלעדית של מוצרי קופטר לבריכות שחייה ביבשת אסיה וברחבי המזרח התיכון. ההסכם יהיה תקף בכפוף לעמידה ביעדים שנקבעו מראש. שוק בריכות השחייה הפרטיות והציבוריות ברחבי העולם מוערך בכ-20 מיליון בריכות.
חברת קופטר נוסדה בשנת 2022 על ידי ד"ר מגל ספיר וד"ר אושרה ספיר, ומנוהלת בידי המנכ"ל יובל קפיץ. הטכנולוגיה של החברה מחליפה את הדרך החיטוי של בריכות שחייה בעולם, ומציגה יתרונות רבים על פני החלופות בהיבטים בריאותיים, בטיחותיים, תחזוקתיים ועוד.
אז איך זה עובד בפועל? מערכת הטיהור משחררת באופן מבוקר יוני נחושת חד ערכיים המטהרים באופן מלא את הבריכות, ומייתרים את הצורך בכלור וכימיקלים נוספים, ואף מקטינים את השימוש הנדרש באנרגיה בהשוואה לטכנולוגיות אחרות של חיטוי מים. שווקי היעד בשלב הראשון הם בריכות שחייה וג'קוזי, והחברה אף עובדת על פיילוט שיטפל במי שפכים.
כמו כן, החברה ציינה כי מבדיקה שערכה אין בעולם פיתוחים נוספים המבוססים על יוני הנחושת, ומספקים את היעילות שהחברה מצליחה להשיג. עוד נכתב כי לחברה בקשות פטנט של השיטות והמערכות של הטכנולוגיה המדוברת.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    טכנולוגיה מדהימה
    הר כבשים 06/2024/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הצלחה מובטחת
    סגור