השוק

לראשונה בתעשייה: פורטינט עם הכרזת ענק

פורטינט מכריזה על עוזר GenAI ראשון בתעשייה המיועד לאבטחת התקני IoT: שילוב עמוק יותר של FortiAI בפלטפורמת מארג האבטחה של פורטינט מאפשר לארגונים להגביר את האבטחה ולהגביר את היעילות התפעולית שלהם
מערכת ice | 
פורטינט ענקית אבטחת הסייבר המייצרת פתרונות תקשורת מאובטחת (צילום shutterstock)
פורטינט (נאסד"ק: FTNT), מובילה עולמית באבטחת סייבר המניעה את האיחוד בין ביצועי תקשורת ואבטחה, הכריזה על עדכונים חדשים בסל פתרונות ה-GenAI שלה כדי לשפר את תפעול הרשת והאבטחה, הכוללים עוזר GenAI ראשון בתעשייה לאבטחת התקני IoT. 
לפי ISC2, מגזר אבטחת הסייבר מתמודד עם מחסור מיומנויות משמעותי המתקרב ל-4 מיליון מומחים. GenAI מתמודדת עם אתגר זה על ידי הורדת הצורך במיומנות טכנית. FortiAI, עוזר ה-GenAI של פורטינט, תומך ומדריך את צוותי האבטחה (SecOps) ותפעול הרשת (NetOps) כך שהם יהיו מסוגלים להגדיר ולנהל שינויים ברשת שלהם, לחקור ולתקן איומים מהר יותר מאי פעם.
הממשק האינטואיטיבי של FortiAI מאפשר לאנשים – ללא קשר למומחיות שלהם – להיות מעורבים על ידי שימוש בשפה טבעית, מה שמגשר ביעילות על המחסור במיומנויות בתעשייה. מאז השקת FortiAI בשנת 2023, פורטינט המשיכה להעמיק את תכונות ה-GenAI במארג האבטחה של החברה (Fortinet Security Fabric) וכעת, החברה מציגה את החידושים הבאים בסל הפתרונות שלה: 
יכולות GenAI חדשות עבור תפעול רשת 
האצה של פעולות Day 0 ו-Day 1: היכולות החדשות של FortiAI כחלק מ-FortiManager מציגות גישה טרנספורמטיבית לתצורה ותפעול רשת של Day 0 ו-Day 1 באמצעות אספקת סקריפטים לתרחישים שונים בסיוע GenAI ב-CLI ו-Jinja. תכונה חדשנית זו מסייעת ליצור סקריפטים המבוססים על שימוש בשפה טבעית, מה שהופך אותם לנגישים לעובדים ברמות שונות של מומחיות בתכנות.

שיפור הנראות ופתרון הבעיות של Day 2 עבור פגיעויות IoT: פתרון FortiManager כולל כעת את עוזר ה-GenAI הראשון בתעשייה לאבטחת IoT עם ממשק AI לשיחה המופעל על ידי FortiAI כדי לסייע באיתור ופתרון בעיות של פגיעויות IoT. עוזר האבטחה החדש מאפשר לצוותי אבטחת הרשת להשתמש בשפה טבעית כדי לקבל תצוגה ברמה גבוהה של פגיעויות, להתעמק בפרטים כמו משתמשים משויכים ורמת חומרה, לנתח את ההשפעות ואפילו לקבל המלצות לפעולה מ-FortiAI.
יכולות GenAI חדשות עבור פעולות אבטחה
פישוט ציד וניתוח האיומים: פורטינט מעמיקה את השילוב של FortiAI בתוך FortiAnalyzer עם יכולות הכתבה חדשות. עדכונים אלה מפשטים את ציד האיומים ואת ניתוח האירועים, מקבלים פקודות לביצוע חקירות נתונים, זיהוי איומים או הפקת דוחות. אנליסטים יכולים לנווט במהירות במערכי נתונים עצומים כדי לאתר בצורה מדויקת איומים פוטנציאליים ולהגיב להם, מה שהופך תהליכים אלו למהירים ונגישים יותר לאנשי מקצוע בכל רמות המומחיות.
מתן עדיפות לאבטחת GenAI ופרטיות נתונים
ככל שטכנולוגיות AI הופכות לחלק בלתי נפרד יותר ויותר מאבטחת סייבר, החשיבות של אבטחת תהליכי AI והבטחת פרטיות נתונים היא בעלת חשיבות עליונה. פורטינט נמצאת בחוד החנית של טיפול בבעיות קריטיות אלה עם אמצעים חזקים שנועדו להגן ולייעל את הפעילות של GenAI.
FortiAI: GenAI לתמיכה וייעול פעולות הרשת והאבטחה
פורטינט סללה את הדרך לחדשנות בתחום ה-AI באבטחת סייבר מזה למעלה מעשור וה-AI שימשה כעמוד השדרה של מארג האבטחה של פורטינט ושירותי מודיעין האיומים והאבטחה של FortiGuard Labs. FortiAI הוא החידוש העדכני של החברה בתחום ה-AI והוא מספק סיוע של GenAI מודע להקשר כדי לעזור לצוותי SecOps ו-NetOps לקבל החלטות טובות יותר במהירות רבה יותר.
ג'ון מדיסון, מנהל שיווק ראשי בפורטינט, אמר כי, "הבינה המלאכותית הגנרטיבית מעצבת מחדש את פעולות הרשת והאבטחה ותומכת במומחי IT וסייבר כדי לעשות יותר ובצורה מהירה יותר. פורטינט מחויבת להמשיך לעמוד בחזית החדשנות בתחום הבינה המלאכותית ועל ידי הרחבת FortiAI, עוזר GenAI מודע-ההקשר שלנו, אנחנו ממשיכים להעצים צוותי תפעול באמצעות יכולות עיבוד שפה טבעית מתקדמות. העדכונים האחרונים ב-FortiAI מספקים דרכים חדשות וחדשניות להתממשק עם מוצרי פורטינט, תוך שימוש ביותר מ-30 שפות נפוצות כדי להפחית את המורכבות ולהגביר את היעילות התפעולית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה