השוק

מטריקס מודיעה: אלו שתי חברות הבת שישתפו פעולה

מטריקס ממזגת את פעילות הייעוץ הניהולי לתעשייה של קבוצת אביב עם פעילות הייעוץ הניהולי של פרוגרמה. "השילוב ביניהן, תחת המעטפת הטכנולוגית של מטריקס, צפוי להביא בשורה של ממש לשוק הייעוץ הניהולי בישראל."
מערכת ice | 
חברת מטריקס (צילום shutterstock, ויקיפדיה)
חברת הטכנולוגיה מטריקס מודיעה על מיזוג  פעילות בין שתי חברות-בנות שלה בתחום הייעוץ הניהולי: חברת Programa וחטיבת הייעוץ הניהולי לתעשייה של חברת AVIV. תחת הפעילות החדשה, החברה תספק ללקוחותיה ייעוץ ניהולי רחב, תהלכי, אסטרטגי, תפעולי וטכנולוגי, ולקוחותיה ייהנו מגישה אינטגרטיבית המחברת בין התכנון האסטרטגי לביצוע התפעולי, ומיישום פתרונות טכנולוגיים והנדסיים, שיעניקו ערך מוסף משמעותי.
הפעילות המשותפת תממש את הידע, הניסיון והמוניטין רב השנים של שתי החברות בקרב לקוחות מובילים בתעשייה, בקמעונאות ובעולמות השירות, ותמנף את הפעילות הבינלאומית הענפה של חברת Programa , אשר לה לקוחות ביותר מ-30 מדינות ברחבי העולם, ביניהן חברות כמו  קוקה קולה (החברה הגלובלית באטלנטה), צ'יקיטה, משווקת ומגדלת הבננות הגדולה בארה"ב ובאירופה, ויאנסן, חברת הפארמה של ג'ונסון אנד ג'ונסון. 
"המיזוג בין פעילות הייעוץ לתעשייה בחברת AVIV לבין Programa הוא צעד טבעי בהתפתחותן של שתי החברות," אומר מוטי גוטמן, מנכ"ל מטריקס "לכל אחת מהחברות, ניסיון רב שנים, ותחומי מומחיות שונים בתחום הייעוץ הניהולי לתעשייה. השילוב ביניהן, תחת המעטפת הטכנולוגית של מטריקס, צפוי להביא בשורה של ממש לשוק הייעוץ הניהולי בישראל."

(קרדיט: עידן גרוס)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה