השוק

אמנון שעשוע ואורקם מגיבים לפיטורים בישראל: "מצמצמים עלויות"

חברת אורקם טכנולוגיות, בבעלותו של אמנון שעשוע, יוצאת לסבב פיטורים נוסף בישראל ובארצות הברית, במסגרתו עשרות עובדים מפוטרים. מהחברה הגיבו לראשונה: "נדרשנו להעמיק את תהליכי התייעלות. צמצום עלויות התפעול יסייעו לנו להעמיק את הפעילות ולזרז את המעבר לרווחיות"
מערכת ice | 
אמנון שעשוע (צילום ויקיפדיה, freepik)
חברת אורקם טכנולוגיות, בבעלותו של אמנון שעשוע, מי שייסד גם את חברת מובילאיי, יוצאת בסבב פיטורים נוסף, אחרי שפיטרה רק לאחרונה 50 מעובדי החברה בישראל, והיא מפטרת כעת עוד עשרות עובדים של החברה בישראל ובארצות הברית.
רוב העובדים שיפוטרו מגיעים ממחלקת השיווק של משקפי הקריאה לעיוורים בישראל ובארצות הברית. בעקבות סבב הפיטורים של אנשי השיווק של החברה, היא תתמקד מעתה במכירות באמצעות מפיצים בלבד. הסיבה לסבב הפיטורים הנוכחי על פי דיווח ב"כלכליסט" היא ירידה חדה במכירות למדינות הערביות, להן אין יחסים דיפלומטיים עם ישראל.
מאורקם נמסר ל-ice בתגובה לסבב הפיטורים הנוכחי כי: "עקב הימשכות הליך פיצול חטיבות השמיעה והראייה המגיע יחד עם אקלים עסקי מאתגר, נדרשת החברה להעמיק תהליכי התייעלות. צמצום עלויות התפעול יסייעו לחברה למקד את פעילותה, לזרז את המעבר לרווחיות ולהכינה לגיוס הון, כאשר תנאי השוק יאפשרו זאת".
כידוע, אורקם טכנולוגיות בע"מ היא חברה ישראלית שהוקמה בשנת 2010 על ידי אמנון שעשוע, המפתחת ומייצרת התקן מבוסס ראייה ממוחשבת, המסייע לכבדי ראייה, עיוורים ובעלי מוגבלויות נוספות.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה