השוק

ב-155 מיליון שקל: העסקה הבאה של איילון ביטוח

איילון מרחיבה את פורטפוליו עסקאות מימון האשראי שלה: מובילה קונסורציום מממנים שהעמידו מסגרת אשראי בסך 155 מיליון ש"ח לקרן התשתיות הציבורית ג'נריישן קפיטל

מערכת ice | 
קבוצת איילון ביטוח (צילום shutterstock)
במהלך החודש שחלף, (מאי 24) הובילה קבוצת איילון ביטוח קונסורציום מממנים, בעסקת מימון והעמדת מסגרת אשראי לקרן התשתיות הציבורית ג'נריישן קפיטל, בסכום מסגרת של עד 155 מיליון שקל ולתקופה של 3 שנים. 
מטעם קונסורציום המממנים הוביל את העסקה מנהל מערך האשראי באיילון ביטוח, עו"ד און גולדפרב, ומטעם ג'נריישן קפיטל, סמנכ"ל הכספים, רו"ח איתי פלד. ליוו את העסקה מצד קונסורציום המממנים, עו"ד יהודית גל-אור ועו"ד נטלי יעל אלאלוף ממשרד מיתר, ומצד ג'נריישן קפיטל, עו"ד מירי קמחי ועו"ד תום ניסני ממשרד פישר בכר חן, ורו"ח דובי פרלא מפירמת הייעוץ גיזה זינגר אבן.
מנהל מערך האשראי באיילון ביטוח, עו"ד און גולדפרב: "אנו שמחים להוביל עסקת מימון ביחד עם שני גופים מוסדיים מובילים בישראל ולהיות שותפים עסקיים של קרן התשתיות ג'נריישן קפיטל. אנו רואים בג'נריישן קרן איכותית המתמחה בהשקעות בתחומי האנרגיה והתשתיות הנמצאות בליבת העשייה הלאומית. אנו צופים שהקרן תמשיך להוביל את תחומי התשתיות בישראל: אנרגיה, תחבורה, סביבה ולוגיסטיקה בשנים הבאות”. 
מנהל אגף השקעות באיילון ביטוח, תמיר הרשקוביץ: "כחלק מאסטרטגיית ההשקעות של איילון ביטוח ביצענו ניתוח של שוק האשראי העסקי בישראל ומצאנו פוטנציאל בביצוע עסקאות אשראי בסכומים של בין 50-150 מ' ₪ לחברות בינוניות וגדולות במשק בישראל. שמנו לנו למטרה להפוך לשחקן מוביל בפלח השוק הנ"ל, בדגש על הובלה של קונסורציום מממנים. העסקה עם ג'נריישן קפיטל מהווה דריסת רגל נוספת ושלישית שלנו בנושא הובלת קונסורציום מממנים בעסקאות אשראי עסקי לא סחיר. מוצר האשראי שאיילון ביטוח בנתה מאפשר לחברות ציבוריות לגוון את מקורות האשראי שלהן ולקבל פתרונות אשראי מתקדמים ומותאמים אישית". 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה