השוק

הרשת הישראלית בעסקת ענק: זו החברה שתרכוש ב-51 מיליון שקל

רשת הסיעוד עמל ומעבר, שנמצאת בשליטת קרן פימי, רוכשת את חברת א.ד.נ.מ. תמורת סכום של 51 מיליון שקל
מערכת ice |  1
מניות (צילום shutterstock)
רשת הסיעוד עמל ומעבר, שנמצאת בשליטת קרן פימי, משלימה עסקת ענק ורוכשת את חברת א.ד.נ.מ., העוסקת באוכלוסיות בעלות מוגבלות וצרכים מיוחדים, מידיה של עמליה ברחד, תמורת סכום של 51 מיליון שקל.
כזכור, לאחרונה נודע כי חברת הביטוח מגדל רכשה 10% ממניות רשת הסיעוד עמל ומעבר, יחד עם קרן פועלים אקוויטי, זאת לפי שווי של 1.5 מיליארד שקל. מגדל שילמה כחלק מהעסקה לקרן פימי ולקורקין 150 מיליון שקל עבור 10% ממניות הרשת, כך שקרן פימי תחזיק ב-56% מהחברה, פועלים אקוויטי תחזיק ב־20%, קורקין ב־14% ומגדל כאמור ב־10%.
כזכור, קרן פימי שבשליטת איש העסקים ישי דוידי מכרה בתחילת השנה 20% ממניות חברת הסיעוד עמל לפועלים אקוויטי לפי שווי חברה של 1.5 מיליארד שקל, בדיוק אותו שווי בה רכשה כעת מגדל את עשרת האחוזים מרשת הסיעוד עמל ומעבר.
באופן עקרוני תחום הסיעוד נחשב לאחד מאפיקי ההשקעה הנחשקים יותר בשוק ההון בשל העובדה שתוחלת החיים במערב עולה ומכאן שנוצר צורך בשירותי סיעוד לפרקי זמן ארוכים יותר מכפי שהיה בעבר, שירותי הסיעוד נחשבים ליקרים מאוד ומכאן גם לרווחיים מאוד.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עמל חברה טובה
    איש פשוט 06/2024/02
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שוב הפעם, שאפו ענק לחברה שמשקיעה משאבים ומאמצים באנשים עם צרכים מיוחדים. כמה טוב היה עם יותר חברות היו מתמקדות במתן שירות לאנשים שנזקקים לזה באמת, עם סוללה של אנשי מקצוע וניהול. יום יבוא ואולי גם מערכת החינוך בארץ תופרט ואז אולי יהיה כאן חינוך טוב ותחרותי ביחס לאירופה
    סגור