השוק

לאחר שגייסו 640 מיליון דולר: מייסדי היוניקורן הישראלי הכריזו על פרישה

לאחר שייסדו אותה לפני 14 שנה, הביאו אותה לגדולות, ובדרך גם גייסו 640 מיליון דולר, מייסדי היוניקורון Trax יואל בר אל ודרור פלדהיים, הודיעו על פרישה מפעילות סדירה בחברה ולכהן כחברי דירקטוריון בלבד
מערכת ice | 
יואל בר אל דרור פלדהיים (צילום טראקס)
יואל בר אל ודרור פלדהיים, אשר מוכרים בתור מייסדי היוניקורן הישראלי ינסגפורי טראקס, אשר פיתחה פתרונות ראייה ממוחשבת לקמעונאים, הודיעו היום (חמישי), לעובדי החברה שלאחר 14 שנים בחברה הם החליטו לפרוש מפעילות שותפת ולכהן בדירקטוריון החברה בלבד. כך עולה מתוך מכתב שהשניים שלחו לעובדי החברה אשר פורסם לראשונה על ידי כלכליסט. כזכור, רק לפני שמונה שבועות, החברה מינתה את גארי לאבן לתפקיד מנכ"ל החברה. 
טראקס נוסדה על ידי השניים ב-2010 וכיום, המשרדים מרכזיים שלה נמצאים בשלושה מוקדים: ישראל, סינגפור וסן פרנסיסקו. מאז, היא הגיעה להצלחה גדולה וכיום, היא מספקת פתרונות ללקוחותיה שנמצאים ביותר מ-90 מדינות ברחבי העולם. נכון להיום, טארקס מעסיקה כ-680 עובדים ברחבי העולם ובמהלך השנתיים האחרונות היא דיללה משמעותית את כוח האדם שלה.
במסגרת עבודתם בחברה בר אל, כיהן כיו"ר הפעיל של החברה ופלדהיים, פעל בתחום הפיתוח העסקי והרכישות. לאחר הפרישה, בר אל יהפוך ליו"ר לא פעיל ואילו פלדהיים יישר בדירקטוריון בלבד.
אחד מנקודות הציון המשמעותית של Trax, התרחשה בחודש אפריל 2021, כשבמהלך סבב הגיוס החמישי בהובלת קרן ההשקעות של סופטבנק SoftBank Vision Fund 2 וקרנות טכנולוגיה בניהולה של המשקיעה הנוכחית של החברה BlackRock, החברה גייסה 640 מיליון דולר, לפי שווי של 2.25 מיליארד דולר.
במכתב הפרידה ששיגר לעובדיו, כתב בר אל בשמו ובשם פלדהיים: "עם גאווה עצומה ותחושת הישג עמוקה, דרור ואני נרגשים לחלוק שאנו עוברים מתפקידנו היומיומיים ב-Trax כדי לאמץ הזדמנויות חדשות. אמנם החלטה זו לא התקבלה בקלות ראש, אך אנו נרגשים להמשיך את המסע שלנו עם Trax כחברי דירקטוריון (בתפקידי דירקטוריון כמו היום) תוך התמקדות ביוזמות חדשניות שצמחו בתוך האתגרים הגיאופוליטיים הנוכחיים בישראל ותשוקות היזמות שלנו. אנו בטוחים שזהו צעד חיובי קדימה עבורנו ועבור טראקס. אנו משאירים את טראקס בידיו של גארי לאבן, מנכ"ל מנוסה במיוחד, הנתמך על ידי צוות ההנהלה המנוסה שלנו. יש לנו אמון מלא ביכולתם להנחות את Trax לקראת המשך צמיחה והצלחה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה