השוק

לאחר הטלטלה שחוותה ב-7 באוקטובר: Firefly גייסה 23 מיליון שקל

ב-7 לאוקטובר, התברר כי באותו בוקר נוראי, אחד ממייסדי חברת Firefly נרצח בטבח שביצעו מחבלי חמאס במסיבת הנובה, בעוטף עזה. לאחר הטלטלה שחוו מנהלי החברה, הצליחו להתאושש והיום דיווחו על גיוס הון מרשים לחברה, כאשר בכוונתם להנציח את מורשתו של חברם
מערכת ice | 
גיוס עובדים (צילום freepik)
אזרחי מדינת ישראל חוו טלטלה לאומית וטראומטית בבוקר הנוראי והרצחני של ה-7 באוקטובר, וכה רבים חוו גם טלטלה אישית כאשר גילו כי אחד מקרוביהם נרצח או נחטף ונכנס למעגל האיבה הכואב והבלתי נגמר.
כך גם בחברת Firefly, גילו מנהלי החברה כי באותו בוקר אחד מנרצחי הטבח שביצעו מחבלי ארגון הטרור חמאס במסיבת הנובה בעוטף עזה, הוא לא אחר מחברם, אחד ממייסדי החברה, ספי גניס, שהיה גם סמנכ"ל הטכנולוגיות בחברה.
החברה, שעוסקת בפיתוח פלטפורמה לניהול ושליטה בסביבה מרובת עננים ומעסיקה כ-50 עובדים, הודיעה על גיוס הון מרשים של 23 מיליון דולר, שמביא את סך הגיוסים בחברה ל-30 מיליון דולר. וזאת ברקע המלחמה הקשה ברצועת עזה ובגבול הצפון, אשר נטען לגביה כי יפגע בהייטק הישראלי.
עידו נאמן, מייסד שותף ומנכ"ל Firefly התייחס לגיוס החשוב ואמר: "הענן הוא תשתית קריטית ומרכז עלויות משמעותי בארגונים, אולם לרובם אין עדיין את היכולת להתמודד באופן יעיל ואמין עם ניהול נכסי הענן. זה בדיוק המקום שבו Firefly נכנסת לתמונה, מפשטת את התהליכים ומאפשרת שליטה מלאה בתשתיות הענן וייעול תהליכי העבודה סביבן".
"למרות השנה המאתגרת שעברנו עם הירצחו של שותפי ספי גניס וגיוס נרחב של חברי הצוות למילואים, מכירות החברה צומחות בקצב מואץ, גייסנו חברי צוות מופלאים ועזרנו לארגוני ענק להתמודד עם קשי תפעול הענן שלהם. היתרון הטכנולוגי הייחודי של Firefly והצוות המיומן מאפשרים לנו להמשיך קדימה ולפתור את מורכבות הענן הגוברת." הוסיף.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה