השוק

TEMU רומסת את עליבאבא: הרווח הנקי זינק במאות אחוזים

ענקית המסחר PDD עקפה את עליבאבא מבחינת שווי השוק בסקטור המסחר המקוון בסין, והתייצבה במקום הראשון עם שווי בסך 208 מיליארד דולר. כמו כן, החברה נהנתה מזינוק ברווח הנקי בשיעור של 246% ל-3.87 מיליארד דולר
מערכת ice |  1
אתר Temu (צילום shutterstock)
ענקית המסחר PDD אשר בבעלותה נמצאת אפליקציית הקניות שהסעירה את העולם TEMU, עקפה את עליבאבא מבחינת שווי השוק שלה ובכך הפכה להיות לחברה בעלת שווי השוק הגבוה ביותר בסין בתחום המסחר המקוון, ע"פ דיווח של CNBC.
כעת, שווי השוק של החברה עומד על 208 מיליארד דולר, בעוד שווי השוק של עליבאבא עומד על 196 מיליארד דולר. שני אלו ניצבים בפער גדול מהחברה השלישית בגודלה מבחינת שווי השוק במסחר המקוון (JD.com), ששוויה עומדת על 48 מיליארד דולר.
אנליסטים של אתר מורנינגסטאר העריכו כי הרווחיות של TEMU צפויה לעלות עוד יותר, בשל המודל העסקי המוצלח של החברה שבמסגרתו הסוחרים אחראיים על עלויות הלוגיסטיקה. PDD נהנתה מזינוק ברווח הנקי בשיעור של 246% ל-3.87 מיליארד דולר לעומת הרבעון המקביל אשתקד.
נזכיר כי מוקדם יותר החודש, אפליקציית הקניות הסיניות TEMU עמדה בפני תלונה רשמית של רשת ארגון הצרכנים האירופי (BEUC) על כך שהחברה לא מגנה על הצרכנים, ומפנה אותם לאתרים המוכרים מוצרים מזויפים. כמו כן, במהלך חודש פברואר הוגשה תביעה ייצוגית נגד החברה בטענה שהיא אוספת נתונים אישיים על המשתמשים ללא הסכמתם.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עלובאבא זה טיאמיו
    חייק8 05/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק מפוצל
    סגור