השוק

רפאל בפרויקט חדש: כך יקלו על הדוחות הכספיים

רפאל מתייעלת ומשלימה פרויקט לאוטומציה פיננסית: פרויקט שהובילה קבוצת Yael הופך את תהליכי הפקת הדוחות הכספיים לממוכנים, על בסיס פלטפורמת CDM הגלובלית 
מערכת ice |  1
רפאל (צילום freepik, משרד הביטחון)

רפאל משלימה פרויקט מחשוב ואוטומציה של דוחות כספיים המאפשר מזעור טעויות דיווח, עליה באיכות ביצוע של תהליכים וייעול עבודתם של צוותי הכספים. את הפרויקט הובילה קבוצת Yael והוא כלל את הטמעתה של מערכת CDM המסייעת לרפאל להתמקד בעבודת הליבה של אנשי הכספים, בזכות תהליכי אוטומציה בין מקורות הנתונים, צמצום עבודתם של אנשי הכספים, עדכון בזמן אמת של כל נתון וחסכון של מאות שעות עבודה מדי רבעון. 

"תהליכי הכנת הדוחות הכספיים הם תהליכים מורכבים, ארוכים, מייגעים ומלאים בעבודה שמרביתה סיזיפית" מוסר עידן פלג, מנהל פתרונות דיווח כספי בחטיבת All Data בקבוצת Yael. "מערכת CDM , המוטמעת היום בארגונים מרכזיים במשק, מאפשרת לאנשי הכספים בארגון להתמקד בתהליכים חשבונאיים המחייבים שיקול דעת ולהמנע ממאות פעולות החוזרות על עצמן באמצעות המערכת.
התהליך מאפשר דיוק רב, המנעות מטעויות דיווח להן עלולות להיות השלכות וייעול עבודתם של צוותי הכספים, בכללותה. הדבר קריטי בגוף כמו רפאל שעבודתו, כמו בכלל גופי התעשיה הביטחונית, מחייבת מקסימום יעילות לטובת מקסימום הצלחה, בימים אלו במיוחד". 
המערכת מאפשרת עבודה סימולטנית של עשרות אנשים, עדכון אוטומטי של נתונים מספריים במספר רב של מקומות וערוצים - גם תוך כדי שינויים הנעשים בזמן אמת – מגוון רחב של בקרות חשבונאיות, אנליזות, הצלבת מידע ופעולות אוטומטיות נוספות המצמצמות לאפס את האפשרות לטעות אנוש, חסכון אדיר של זמן במאמצי הדיווח הנערכים בכל ארגון מדי רבעון, עקביות ומהירות הביצוע. 
 


השקט הנפשי של אנשי הכספים וצמצום התסכול שנבע בעבר מעשרות ומאות פעולות חשבונאיות שנעשו באופן ידני, שוב ושוב, בכל תהליך כזה של הפקת דוחות כספיים, הוא priceless עבורנו" מוסרת שרית שמר, חשבת חטיבת יבשה וים ברפאל ומובילת הפרויקט. "מדובר באלפי נתונים שחייבים להופיע באופן עקבי, שתוך כדי הכנת הדוחות משתנים בשל המשך עבודת הארגון. זמן העבודה על הדוחות שגוזל אלפי שעות בשנה מתקצר משמעותית, אבל הרבה מעבר לזה, המערכת מאפשרת לנו ביטחון במהימנות הדוחות הכספיים ובדיוק הדיווחים שלנו לרשויות". 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רפאל עושים כסף מטילים, למה שיפתחו לייזר??
    אבי 06/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חלם זה כאן!! החברה שיש לה אינטרס מובנה לא לפתח תחליף לטילים, קבלה לפתח את הלייזר מגן אור.
    סגור