השוק

יוליוס בר: "האינפלציה בארה"ב תתקרב ל-2% תוך חודשים ספורים"

התוצאות הראשוניות של חודש מאי מראות האצה מסוימת בצמיחה הכלכלית. דיוויד קוהל, הכלכלן הראשי בבנק ניהול העושר מציין התרחבות מחזורית מתונה בארה"ב ויציאה מההאטה התעשייתית בגוש האירו. לדבריו, "מדדי PMI אחרונים מצביעים על האצה כללית בביקוש"
מערכת ice | 
יוליוס בר (צילום shutterstock)
סקר מדדי מנהלי הרכש החודשי מצביע על תחזית כלכלית משופרת. התוצאות הראשוניות של חודש מאי מראות האצה מסוימת בצמיחה הכלכלית. הפעילות התעשייתית באירופה משתפרת ומתחילה לסגור את הפער מול ארה"ב, וזה מעודד. בארה"ב, הפעילות התעשייתית נותרה מעט מעל רמת ה-50, המסמנת את הגבול בין התרחבות להתכווצות.
דיוויד קוהל, הכלכלן הראשי בבנק ניהול העושר יוליוס בר מציין היום (שלישי) בסקירתו השבועית כי תוצאות הסקר מצביעות על התרחבות מחזורית מתונה בארה"ב ועל יציאה ברורה מההאטה התעשייתית בגוש האירו, כאשר בריטניה ויפן עוברות מהתכווצות להתרחבות, מה שהופך את תחזית הצמיחה העולמית למאוזנת יותר.
"גם פרטי סקרי PMI חיוביים. לחצי המחירים ממשיכים להיות מתונים במקומות שונים, כאשר מחירי התפוקה התעשייתית בגוש האירו מצטמצמים ולחצי המחירים בשירותים מתמעטים", מסביר קוהל. לדבריו, "מחירי התשומות בשירותים נוטים להוביל את האינפלציה, והנתונים האחרונים תומכים בהערכתנו כי האינפלציה תתקרב ל-2% בחודשים הקרובים הן בארה"ב והן בגוש האירו".
"יתר על כן, מדדי PMI אחרונים מצביעים על האצה כללית בביקוש, בעוד פרטים הקשורים להיצע מראים היצע בשפע, מה שמצביע על צמיחה טובה יותר עם אינפלציה מתונה", קוהל מסכם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה