השוק

שלמה החזקות: זינוק של 34% ברווח הנקי - 137 מיליון שקל

במסגרת דיווח על תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון, ציינה החברה כי הכנסותיה צמחו ב-11% והסתכמו בכ-1.44 מיליארד שקל. לאחרונה הושלמה עסקת ההשקעה של אפיניטי פרטנרס, ב-15% מפעילות הרכב והאשראי של הקבוצה לפי שווי של כ-2.7 מיליארד שקל. היו"ר אסי שמלצר: "עמדה טובה להמשיך את המומנטום החיובי לאורך 2024"
מערכת ice | 
אסי שמלצר (צילום ישראל הדרי)
שלמה החזקות מקבוצת שלמה מציגה הבוקר (שלישי) במסגרת דוחותיה הכספיים צמיחה של כ-34% ברווח הנקי המיוחס לבעלי המניות ברבעון הראשון לשנת 2024 שהסתכם בכ-137 מיליון שקל. ההכנסות ברבעון הראשון צמחו ב-11% והסתכמו בכ-1.44 מיליארד לעומת כ-1.3 מיליארד שקל ברבעון המקביל אשתקד.
חטיבת הרכב והאשראי רשמה גידול של כ-11% בהכנסות הרבעון הראשון שהסתכמו בכ-1.14 מיליארד שקל.  שיפור חיתומי בחברת הביטוח שעברה להציג רווח נקי של כ-43 מיליון שקל ברבעון הראשון של השנה. בינואר 2024 הושלמה עסקת ההשקעה של קרן ההשקעות האמריקנית, אפיניטי פרטנרס, בניהול ג'ראד קושנר, ב-15% מפעילות הרכב והאשראי של הקבוצה תמורת 110 מיליון דולר לפי שווי של כ-2.7 מיליארד שקל. 
אסי שמלצר, יו"ר קבוצת שלמה, מסר: "אנו מסכמים את הרבעון הראשון לשנת 2024 עם גידול בהכנסות וברווח הנקי והקבוצה נמצאת בעמדה טובה להמשיך את המומנטום החיובי של הרבעון הראשון גם להמשך השנה.  למרות האתגרים הנובעים מהשלכות המלחמה, התוצאות מעידות על מובילות עסקית ותפעולית ואיתנות פיננסית גבוהה הנובעים מעוצמה ניהולית לאורך השנים". 
הרווח התפעולי בתחום הרכב והאשראי ברבעון הראשון לשנת 2024 ירד בכ-17% והסתכם בסך כ-184 מיליון שקל בהשוואה לרווח תפעולי בסך של כ-223 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הירידה נובעת, בין השאר, מהשפעת ירידה ברווחי ההון ממכירת כלי רכב והתייקרות עלויות התפעול.
 
"ברבעון הראשון נמשך הגידול בחטיבת הרכב והאשראי ובהתאם לשיפור החיתומי בתחום רכב רכוש וגידול ברווחי ההשקעות, חברת שלמה ביטוח עברה להציג רווח", הוסיף שמלצר. "בתחילת השנה השלמנו מהלך גדול ומשמעותי, השלמת העסקה עם קרן ההשקעות האמריקנית אפיניטי פרטנרס, של איש העסקים ג'ארד קושנר, שהביאה עמה בשורה גדולה לכלכלת ישראל". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה