השוק

מכה לצרכני לואקר וטופיפי: המחירים עומדים לזנק משמעותית

גל עליות המחירים לא עוצר וכעת גם "ליימן שליסל", היבואנית של חטיפים מובילים כמו לואקר, מנטוס, טופיפי ועוד, מצטרפת לאוסם, תנובה, שטראוס, דיפלומט וחברות נוספות - ומעלה מחירים בחודש הבא, השיעור המדויק עדיין לא פורסם רשמית
מערכת ice |  1
ליימן שליסל (צילום freepik, יחצ ליימן שליסל, shutterstock)
ימים ספורים אחרי שאסם נסטלה הודיעה ללקוחות החברה כי בעקבות המשך התייקרויות משמעותיות במחירי חומרי הגלם, עלויות הייצור ועלויות הלוגיסטיקה, הם נאלצים לעדכן את המחירון הקמעונאי של מוצרים שמחירם לא עודכן בשנה האחרונה, וחלקם אף לא עודכן ב- 13 השנים האחרונות, בשיעור ממוצע של כ-2.2% ועד 7% ממחירון כלל מוצרי החברה, כעת עוד חברה מצטרפת לחגיגת ההתיקרויות על חשבונכם.
על פי פרסום של מעיין פרתי בחדשות 12, גל עליות המחירים לא עוצר וכעת גם "ליימן שליסל", היבואנית של חטיפים מובילים כמו לואקר, מנטוס, טופיפי ועוד, מצטרפת לאוסם, תנובה, שטראוס, דיפלומט וחברות נוספות - ומעלה מחירים בחודש הבא, השיעור המדויק עדיין לא פורסם רשמית.
המוצרים שמחירם הקמעונאי יתעדכן הם: מאפה, חטיפים, משקאות (קפה וסירופ), תבשילים מוכנים ופתיתים. עדכון המחירים מפצה באופן חלקי בלבד על ההתייקרויות וייכנס לתוקפו ב-01.07.24.

עלייה זו מצטרפת להתייקרות שחוו הצרכנים בכיס כבר מפרוץ המלחמה, מסיבות שונות של ענקיות המזון. המכון לחקר הקמעונאות ערך השוואה בין מחירם של סלי קניות בתחילת אפריל לאותם סלים ב-1 במאי (אך טרם העלאת המחירים), ומצא כי גם לפני ההתייקרות "הרשמית" – הסלים התייקרו בשיעור של 6%.  
גם ברשתות הקמונעאות כמו יוחננוף זינקו המחירים ב-8.5%. בקרפור היפר העלייה עמדה על 7.68%, ב"אושר עד" מדובר על התייקרות של 6.57%, ובטיב טעם הסל התייקר ב-5.56% הרשת בה המוצרים התייקרו בשיעור הנמוך ביותר היא שופרסל דיל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חזירות
    מולייר 05/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אפשר וצריך להחרים ומימלא כבר אי אפשר לקנות פינוקים קונה רק מה שצריך וחייב מקווה שכל החזירים במשק שלנו יקנו בגזל שהם גוזלים מאיתנו תרופות אמן .
    סגור