השוק

לאחר ההשתלטות על פז עם סאמיט: זוהר לוי במהלך נוסף

בעל השליטה בסאמיט רכש לפני יומיים 6% ממניות פז ובכך הגדיל את סך החזקותיו בחברה ל-16%. כעת דווח כי הוא מעוניין להעמיק את שליטתו ומעוניין לבצע שינויים בדירקטוריון, תוך שינוי תקנון החברה
מערכת ice | 
זוהר לוי (צילום פלאש 90/ יוסי אלוני, באדיבות סאמיט)
חברת סאמיט שבשליטתו של איש העסקים זוהר לוי, שיגרה מכתב לחברת פז, בו היא דורשת לבצע שינוי בתקנון ולבטל את מכסת מינוי הדירקטורים, כאשר כעת, על פי תקנון פז, ניתן להחליף שניים בלבד כל שנה. זאת על פי דיווח באתר "כלכליסט".
את השינוי מעוניין לוי לבצע על מנת למנות ארבעה דירקטורים מטעמו באסיפה כללית שתתקיים בהקדם האפשרי, כך על פי המכתב ששיגרה סאמיט לפז. עוד דווח בכלכליסט כי ארבעת המינויים שידרוש זוהר לוי הם לוי עצמו ומנכ"ל חברת סאמיט שבשליטתו, בנוסף לשני דירקטורים אשר מכהנים גם כיום, היו"ר הראל לוקר ומיכל מרום-בריקמן. אם שינוי זה יצא לפועל הרי שלסאמיט יהיו שני נציגים משמעותיים בדירקטוריון פז.
דרישות לוי מגיעות רק יומיים לאחר שביצע רכישה של 6% ממניות פז, בנוסף ל-10% שכבר רכש בעבר, ובכל הגדיל את החזקותיו בחברה ל-16%, מה שהופך אותו לבעל המניות הגדול בחברה. בנוסף, דרישותיו לשינוי תקנון חברת פז ומינוי הדירקטורים מגיעות לפני פרסום דו"חות פז, מה שצפוי לקרות בקרוב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה