השוק

גל הפיטורים בהייטק: הסטארט-אפ הישראלי נפרד מ-15% מעובדיו

חברת סטורדוט, המפתחת סוללות מהפכניות לרכבים חשמליים, החלה בגל פיטורים במסגרתו נפרדה מ-15 מכוח האדם שלה. מנכ"ל החברה: "ממשיכים להוביל עולמית"
מערכת ice | 
פיטורים (צילום shutterstock, אילוסטרציה AI)
חברת הסטארט-אפ הישראלית סטורדוט, אשר מוכרת כמפתחת סוללות בטעינה מהירה לרכבים חשמליים, פתחה בגל פיטורים במהלכו נפרדה מכ-15% מכוח האדם שלה. החברה מונה 125 עובדים וכעת היא נפרדה מ-20 מהם.
סטורדוט, קמה בשנת 2012, ומטרתה העיקרית הינה לפתח סוללות מהפכניות לשוק הרכבים החשמליים, אשר נטענות במהירות שיא. לאורך השנים החברה חתמה עם חוזים עם מספר שמות גדולים בשוק הרכב בהן וולוו. אך למרות הצהרות נשנות וחוזרות, עד כה היא עוד לא השיקה מוצר מסחרי פרי יצירתה.
נכון לעכשיו, החברה התחייבה שבמהלך השנה הקרובה, היא עומדת להשיק סוללה לרכבים חשמליים, אשר תאפשר לצרכנים להגיע לטווח נסיעה של 100 מייל על ידי חמש דקות של טעינה.
מנכ"ל סטורדוט, דורון מאירסדורף, התייחס לדברים ומסר: "קיבלנו לשמחתנו משוב חיובי מכל 15 הלקוחות הפוטנציאליים. המוצר עומד למעשה בכל היעדים השאפתניים שהצבנו לעצמנו. על כן אנחנו מחליפים חלק מהחוקרים באנשי יישום והנדסה עם הפנים ללקוח. מבחינה טכנולוגית אנחנו ממשיכים להוביל עולמית ולהיות היחידים שמצליחים לטעון רכב בדקות אלפי פעמים בצורה בטוחה וללא פגיעה בסוללה. מבחינת גיוסי כספים זה לא הזמן האידאלי ועל כן אנחנו מתארגנים בהתאם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה