השוק

ענקית ההשקעות מהמרת על ישראל: לאן תעביר כ-650 מיליון דולר?

ענקית ההשקעות אקסל (Accel) גייסה סכום בסך 650 דולר במסגרת קרן השקעות המיועדת בסטארט-אפים בישראל ובאירופה. הארי נליס, שותף ואחראי בקרן, מסר: "מאז שנת 2000, ישראל הייתה תמיד אחד משוקי המפתח שלנו ואנחנו מקווים שזה יימשך כך"
מערכת ice | 
קרן השקעות-אילוסטרציה (צילום vecteezy)
ענקית ההשקעות אקסל (Accel) גייסה סכום בסך 650 מיליון דולר במסגרת קרן שמיועדת להשקיע בסטארט-אפים בישראל ובאירופה. עד כה, החברה השקיעה ביותר בכ-30 חברות בישראל הכוללות את Snyk ,Fiverr, Vorlon ועוד. מדובר בקרן השמינית מהסוג הזה שתוקדש בעיקר להשקעה בחברות בשלבי פיתוח מתקדמים.
"לגייס קרן שמינית להשקעה בישראל זו כבר לא החלטה אמיצה, ולא משנה מה המצב כאן", אמר הארי נליס, שותף בקרן ואחראי על הפעילות באירופה. "מאז שנת 2000, ישראל הייתה תמיד אחד משוקי המפתח שלנו ואנחנו מקווים שזה יימשך כך", אמר לכלכליסט. מדובר בקרן משמעותית במיוחד, עם השקעות בענקיות טכנולוגיה רבות כמו מטא, דרופבוקס ועוד.
בהתייחסות ללחימה, נליס טען כי אמנם הפיתוח נעשה בישראל, אך ה"שוק והביזנס הוא ברוב המקרים בארה"ב". כמו כן, הסביר כי אנשי הקרן ממשיכים להשקיע פיזית לישראל וטען כי הם היו כאן כמה פעמים מאז פרוץ המלחמה. עוד הוא הוסיף כי ישראל צפויה להיפוך לאחת משלוש המדינות הגדולות בחלוקת ההון של הקרן, לצד בריטניה וגרמניה או צרפת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה