השוק

בסך 20 מיליון דולר: פלטפורמת הבינה המלאכותית בגיוס ענק

שירות המחשוב RunPod הכריז כי גייס 20 מיליון דולר בסבב גיוס שהוביל במשותף  על ידי Intel Capital ו-Dell Technologies Capital, בהשתתפות ז'וליאן שומונד, נאט פרידמן ואדם לואיס. אמג'ד מסאד, משקיע בחברה אמר: "הצוות של RunPod נתן עדיפות ברורה לחוויית המשתמש, לצורך יצירת פתרון אלגנטי של בינה מלאכותית"
מערכת ice | 
בינה מלאכותית אילוסטרציה (צילום unsplash, pixabay)
RunPod, ספקית הענן עבור יישומי AI, הכריזה כי היא גייסה 20 מיליון דולר בסבב גיוס שהובל במשותף על ידי Intel Capital ו-Dell Technologies Capital, בהשתתפות ז'וליאן שומונד, נאט פרידמן ואדם לואיס.
RunPod הוא שירות מחשוב בענן מבוסס GPU בביזור גלובלי, שמיועד לצורכי הדרכה של מודלים של בינה מלאכותית. "היכולת ליצור ולפרוס יישומי AI בקנה מידה רחב תהיה בעלת חשיבות עליונה להטמעה ולשימוש בהם", אומר אמג'ד מסאד, משקיע ב-RunPod. "הצוות של RunPod נתן עדיפות ברורה לחוויית המשתמש, לצורך יצירת פתרון אלגנטי שמאפשר פיתוח מהיר של יישומים או אינטגרציות מותאמים אישית של בינה מלאכותית, ובה בעת מכשיר את הקרקע למימוש ההבטחה הגלומה בבינה המלאכותית על ידי הארגונים השונים".
 
RunPod מאפשרת למפתחים להריץ בצורה חלקה כל עומס עבודה של GPU, כדי שיוכלו להתמקד פחות בפעילות של למידת מכונה ויותר בבניית היישומים שלהם. ליכולות אלה יתרונות מוכחים מבחינת המפתחים והם הובילו להתרחבות המהירה של RunPod, שנהנית מצמיחת הכנסה בשיעור של פי 10 שנה אחר שנה.
"RunPod החלה כמגרש משחקים למפתחים ולמחדשים, מקום שאליו הגיעו כדי לבצע מחקרים, לפתח ולכוונן את הפרויקטים שלהם. כיום, היא מתגאה בקהילה של יותר מ-100 אלף מפתחים", אומר ז'ן לו, מייסד שותף ומנכ"ל RunPod. "צמחנו מהר כל כך משום ש-RunPod השיגה את האיזון המושלם בין מתן חופש למפתחים, שמאפשר להם להשיק את כל מה שעולה על רוחם, תוך שהיא מחזיקה בתשתית ובכלים הדרושים כדי לסייע בתהליכי ההתאמה האישית, הפיתוח והפריסה של מוצרים מבודלים".
הופעתם של עומסי עבודה ספציפיים לבינה מלאכותית הובילה לדרישות מחשוביות מוגברות. פלטפורמות תשתית הענן המוכנות לשימוש שהיו הפתרון המובן מאליו כבר אינן חסכוניות או מהירות מספיק, במידה שתאפשר ליצור מוצרים מותאמים אישית ומבודלים. במקרה של RunPod, המפתחים יכולים לפתח, להכשיר, להרחיב ולהשיק בצורה מהימנה ופשוטה יישומי full-stack של בינה מלאכותית או אינטגרציות שלהם בענן, בקנה מידה גלובלי.
"RunPod מגדילה במהירות את בסיס הלקוחות שלה ואת הכנסותיה, על ידי כך שהיא מספקת פלטפורמה רחבה, מהירה וקלה לשימוש, שנותנת מענה לצורכי המפתחים והיישומים מבוססי המודלים שלהם", אומר מארק רוסטיק, סמנכ"ל ומנהל בכיר ב-Intel Capital. "עקבתי אחרי ההתפתחות של RunPod מחברת הזנק קטנה, שהציעה למפתחים פרטניים אקוסיסטם להשקת המחקר והפיתוח שלהם, למוצר serverless שמאפשר ללקוחות ארגוניים להרחיב את המוצרים והפתרונות המותאמים שלהם ברמה גבוהה".
 
הצמיחה המהירה וההטמעה בקרב המפתחים יצרו את הצורך להרחיב את הצוות בשיעור של כמעט פי 10 במהלך השנה האחרונה, כשהחברה מיצבה את עצמה כחלוצה שמובילה את שינוי ה-GPU המונע באמצעות בינה מלאכותית. הפלטפורמה השיקה לאחרונה את היכולת לפרוס מופעי מחשוב מבוססי CPU, אבן דרך אדירה בתהליך היצירה של פתרון ענן הוליסטי. גיוס Seed זה יאפשר ל-RunPod להעצים את חיי היום-יום של המפתחים, ליצור שותפויות ושילובים חדשים עבור חוויית משתמש חלקה ולספק ללקוחות חדשים ומלהיבים את הבסיס המושלם לפיתוח מודלים מותאמים אישית של בינה מלאכותית.
"ככל שהארגון פורס יותר ויותר יישומי AI לשלב הייצור, המפתח להצלחתם טמון בגישה לתשתית מהירה, אמינה ומדרגית. זה מה שז'ן, פרדיפ והצוות בנו באמצעות פלטפורמת RunPod", אומרת רדיקה מאליק, שותפה ב-Dell Technologies Capital. "הם מחויבים לשמירה על חוויית המפתחים במוקד כל הפעילות שלהם. זה הוביל לתחושה חיובית אדירה בקרב הקהילה ולצמיחה מרשימה ועקבית של קהל המשתמשים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה