השוק

חברת הביטוח הישראלית חוגגת: השלימה גיוסים בסך 55 מיליון דולר

חברת הביטוח הדיגיטלית האניקומב (Honeycomb) מודיעה כי גייסה 36 מיליון דולר בסבב B, בהובלת זאב ונצ׳רס, קרן ההשקעות של אורן זאב. בסך הכל, מאז 2022, החברה השלימה גיוסים בסך של 55 מיליון דולר
מערכת ice | 
איתי בן זקן ונמרוד שדות (צילום יוסי זליגר)
חברת הביטוח הדיגיטלית האניקומב (Honeycomb) מודיעה היום (שלישי) כי היא גייסה 36 מיליון דולר בסבב B, בהובלת זאב ונצ׳רס, קרן ההשקעות של אורן זאב. הקרנות ארקין הולדינגז ולאונצ׳ביי קפיטל ישתתפו בסבב ההשקעות הנוכחי כמשקיעים חדשים לצד זאב ונצ׳רס. 
בסבב הקודם שהוכרז בינואר 2022, גייסה החברה 15.4 מיליון דולר ובסך הכל מגיע היקף הגיוסים שלה, כולל הגיוס הנוכחי, ל-55 מיליון דולר. המשקיעים מהסבב הקודם השתתפו גם בסיבוב הנוכחי: אייבקס השקעות, קרן IT-Farm, והפניקס – חב' הביטוח המובילה בישראל המשקיעה בחברה מסבב הseed.
 
החברה הישראלית-אמריקאית, שהחלה למכור ביטוחים בארה"ב ביוני 2021, פועלת ב-16 מדינות מהגדולות בארה״ב המהוות כ-60% מהשוק בארה"ב. האניקומב מבטחת נכסי נדל"ן בשווי של יותר מ-21 מיליארד דולר ומצפה לשלש את המספר הזה ב-12 החודשים הקרובים.
האניקומב מציעה ביטוח דיגיטלי לבעלי בתים משותפים בארה"ב, שוק שמוערך ב-34 מיליארד דולר. אפליקציית מובייל מבצעת באופן אוטומטי את תהליך החיתום - באמצעות מידע שמספקים מבוטחים, אינטליגנציה מלאכותית וראייה ממוחשבת. התהליך נעשה עד היום באופן ידני ובלתי מדויק, תוך שחברות הביטוח המסורתיות סופגות עלויות גבוהות.
איתי בן-זקן, מייסד-משותף ומנכ"ל האניקומב, מסר כי כספי הגיוס ישמשו ל"העמקת היתרון הטכנולוגי במיוחד סביב מודלי אינטליגנציה מלאכותית קנייניים, לצד בניית מסד נתונים ייחודי (לדוגמא, מסריקות המבנים שמבצעת האפליקציה) אשר משפרים את יכולות החיתום האוטומטי של החברה. המשך שיפור היעילות התפעולית של החברה תוך שימוש בטכנולוגיה הייחודית. התרחבות לשווקים משיקים, על בסיס התשתית הטכנולוגית הקיימת והפיכת האניקומב ל one stop shop  בכל הקשור לביטוח נדל״ן למגורים בארה״ב וששיפור חווית משתמש הקצה".
איתי בן זקן (צילום: ניר הדר)
להשגת מטרות אלו, החברה מתכננת להכפיל את מצבת כוח האדם שלה ולגדול מ-90 עובדים לכ-180 עובדים ב-18 החודשים הבאים. חלק גדול מהמשרות החדשות שיפתחו הן במרכז הפיתוח של החברה בישראל.
אורן זאב, השותף המייסד ב-Zeev Ventures שהוביל את סבב הגיוס הנוכחי: "האניקומב היא דוגמא לחברת אינשורטק שפותרת בעיה גדולה בשוק ענק, דבר המאפשר לה להגדיל את ה-ARR בקצב מהיר ולעבור תוך זמן קצר לרווחיות תפעולית. אנחנו שמחים על ההזדמנות להוביל את סבב הגיוס הנוכחי, שכן היתרון הטכנולוגי הייחודי של החברה ממצב אותה להפוך למובילת השוק במרחב שלה".
Zeev Ventures היא קרן הון-סיכון עם השקעות בולטות בחברות מובילות בתחומן כמו Navan, Houzz, Next Insurance, Sunbit, Tipalti ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה