השוק

הסטארטאפ הישראלי בהישג ענק: השלים גיוס של עשרות מיליוני דולרים

הסטארטאפ הישראלי לייר איקס (LayerX), שמתמקד בהגנה על הדפדפן הארגוני, השלים גיוס מרשים בסך של 26 מיליון דולר, הגיוס השני מאז הוקמה החברה
מערכת ice | 
בורסה (צילום shutterstock)
הסטארטאפ הישראלי לייר איקס (LayerX), שמתמקד בהגנה על הדפדפן הארגוני, הודיע היום (חמישי) כי הוא השלים גיוס מרשים בסך של 26 מיליון דולר. מדובר בסס הגיוס השני של החברה, אחרי שבספטמבר 2022 היא הכריזה על השלמת גיוס בסך של 7.5 מיליון דולר.
הגיוס הנוכחי שהשלימה לייר איקס הובל על ידי  גלילות פלוס, קרן הצמיחה של פירמת גלילות קפיטלץ בנוסף לקרן גלילות פלוס, הצטרף משקיע חדש בסס הגיוס הנוכחי - דל קפיטל (Dell Technologies Capital).
 
הגיוס של לייר איקס מגיעה על רקע גיוס הענק שהשלים השבוע סטארטאפ הסייבר הישראלי איילנד, שעוסק באותו התחום ופיתח דפדפן ארגוני מאובטח, במסגרתו הוא גייס  175 מיליון דולר בסבב D, זאת לפי שווי מטורף של 3 מיליארד דולר, כפול מהערכת השווי האחרונה של החברה אחרי שהשלימה סבב גיוס לפני כשנה של 100 מיליון דולר.
הגיוס הנוכחי של איילנד מביא את סך הגיוסים של החברה מאז הוקמה בספטמבר 2020 ל-487 מיליון דולר. את הסבב הנוכחי של החברה הובילו קוטו (Coatue Management) וקרן סקויה קפיטל (Sequoia Capital).
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה