השוק

רמי לוי בהישג ענק, אסף רפפורט לא עוצר ושופרסל מסתבכת

אסף רפפורט רוכש חברה מתחרה ב-200 מיליון דולר, מניות מפוקס של הראל ויזל נמכרו תמורת 100 מיליון שקל, החברה שרמי לוי רכש הגיעה לשווי ענק, שופרסל חוטפת תביעה גדולה מבעל מניות ברשת, אנבידיה רוכשת סטארטאפ ישראלי ב-700 מיליון דולר, מניית מטא צוללת אחרי פרסום הדוחות והדרמה בתמר פטרוליום מגיעה לשיאה
מערכת ice | 
רמי לוי (צילום shutterstock, פלאש 90/ תומר נויברג, יוסי אלוני)
אסף רפפורט לא עוצר: רוכש חברה מתחרה תמורת כ-200 מיליון דולר: זמן קצר לאחר שיוניקורן הסייבר הישראלי וויז (wiz), אותו ייסד אסף רפפורט, רכש  את הסטארטאפ הישראלי Gem Security (ג'ם סקיוריטי) תמורת 350 מיליון דולר, רפפורט ממשיך ברכישות הענק כאשר החברה מתקרבת לסגור את עסקת הרכישה של לייסוורק (Lacework) האמריקאית תמורת כ-200 מיליון דולר. לידיעה המלאה לחצו כאן.

שופרסל חוטפת תביעת ענק: הבעלים החדשים גרמו לנזקים? חיים שלו, בעל מניות בשופרסל, הוא מגיש התביעה והוא טען בתביעתו כי: "האחים אמיר ביקשו לרכוש את השליטה בשופרסל "בדרך מתחכמת" שתכליתה לנסות ולפטור אותם מלשלם לציבור את מלוא פרמיית השליטה ומבלי להיקלע לתחרות על השליטה בחברה". ההערכה של המומחים מדברת על נזק של עד רבע מיליארד שקל לבעלי מניות. לידיעה המלאה לחצו כאן.
 
אקזיט לסטארטאפ הישראלי: אנבידיה בעסקת ענק של 700 מיליון דולר: חברת הבינה המלאכותית הישראלית Run:AI, תירכש בימים הקרובים באופן סופי על ידי ענקית השבבים אנבידיה, תמורת סכום מטורף של 700 מיליון דולר. לידיעה המלאה לחצו כאן.

רמי לוי במהלך מדהים: החברה שרכש כבר שווה 100 מיליון שקל: חברת הרחפנים בה הוא מחזיק 33% מכלל המניות, "קנדו דרונס", היייתה שווה 51 מיליון שקל כשרכש 33% ממנה, כעת אותה החברה בהליך לגיוס נוסף בהיקף של כ-18 מיליון שקל, אבל לפי שווי חברה של כ-100 מיליון שקל, כאמור כפול מהרגע בו נקנתה. לידיעה המלאה לחצו כאן.
מטא סוגרת רבעון: ההכנסות זינקו ב-27%, מדוע המניה צנחה ב-15%? החברה האם של פייסבוק ציינה הכנסות של 36.36 מיליארד דולר וניפצה את תחזיות האנליסטים. ענקית הטק דיווחה על רווח נקי של 4.71 דולר למניה, ועל מספר משתמשים פעילים יומי מרשים. מארק צוקרברג: "התחלה טובה לשנה, צמיחה בכל האפליקציות". לידיעה המלאה לחצו כאן.
שינויים בפוקס של הראל ויזל: נמכרו מניות ב-100 מיליון שקל: אלטשולר שחם דיווחה היום לבורסה, על המהלך שיצא לפועל ביום ראשון עוד לפני ערב חג פסח. המכירה הייתה במחיר השוק, כאשר נמכרו במסגרתה כ-2.5% ממניות פוקס ולכן אחזקתה בחברה ירדה מ-16.2% ל-13.8%. שמו של הרוכש לא צוין. לידיעה המלאה לחצו כאן.
דרמה בתמר פטרוליום: מאבק השליטה בין אלי עזור לאהרון פרנקל הוכרע: עוד לפני הפרסום על הצבעת בעלי המניות, ולמרות המלצת "עמדה", מסתמן כי חברי הדירקטוריון ובראשם המנכ"ל ברק משרקי, המזוהים עם אלי עזור, ימשיכו בתפקידם. זאת על אף ניסיון הפשרה של מוטי בן משה ופרישתו של אלכס סורז'קו - נציגו בדירקטוריון, ברגע האחרון. לידיעה המלאה לחצו כאן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה