השוק

אנבידיה מסדרת אקזיט ישראלי נוסף: זו החברה הנוספת שתרכוש

על פי דיווח של אתר הטכנולוגיה האמריקאי הנחשב "דה אינפורמיישן", אנבידיה רוכשת גם את הסטארט-אפ הישראלי דסי במקביל, אך סכום העסקה לא פורסם, כמובן שלא מן הנמנע שהמייסדים יקבלו עבור העסקה עשרות מיליוני דולרים בסך הכל
מערכת ice | 
אנבידיה (צילום shutterstock)
חגיגה גדולה נרשמה אתמול (רביעי) בהייטק הישראלי, לאחר שענקית השבבים אנבידיה הכריזה רשמית על הרכישה של הסטארט-אפ הישראלי Run:AI עבור סכום מוערך של כ-700 מיליון דולר, אבל מתברר שחברת הענק לא עוצרת ומייצרת אקזיט כחול-לבן נוסף.
על פי דיווח של אתר הטכנולוגיה האמריקאי הנחשב "דה אינפורמיישן", אנבידיה רוכשת גם את הסטארט-אפ הישראלי דסי במקביל, אך סכום העסקה לא פורסם, כמובן שלא מן הנמנע שהמייסדים יקבלו עבור העסקה עשרות מיליוני דולרים בסך הכל.
 
ד"ר יונתן גייפמן שמשמש המנכ"ל של דסי, פרופ' רן אל־יניב (מדען ראשי), ויונתן אליעל (סמנכ"ל תפעול) הם מקימי החברה ב-2019. על פי דה מרקר, התוכנה של דסי מאפשרת למדעני נתונים ומפתחי בינה מלאכותית לתכנן אלגוריתמים יעילים ומדויקים יותר ולחסוך בכמות הנתונים ובמשאבי המחשוב הנדרשים, לחברה 80 עובדים בסך הכל.
כזכור, רק לאחרונה החברה פרסמה את הדוחות הכספיים שלה לרבעון הרביעי של שנת הכספים 2024 ולשנה כולה. הנתון העיקרי והמסקרן ביותר, היה ההכנסות הרבעוניות שעמדו על נתון שיא של 22.1 מיליארד דולר, עלייה של 22% בהשוואה לרבעון השלישי ו-265% משנה לשנה. 
ההכנסות לשנת הכספים 2024 כולה עמדו על נתון שיא של 60.9 מיליארד דולר, עלייה של 126%. רווח חשבונאי למניה ברבעון היה 4.93 דולר, עלייה של 765% בהשוואה לשנה שעברה, ועלייה של 33% בהשוואה לרבעון הקודם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה