השוק

נילית חוגגת הישג: זו העסקה המסקרנת עם התאגיד הסיני

נילית, מובילה עולמית בייצור חוטי ניילון 6.6 לתעשיית האופנה והטקסטיל, מודיעה על הקמת מיזם משותף עם תאגיד Shenma הסיני. המיזם המשותף יכלול הקמת אתר ייצור חדש בפינגדינגשאן, הידועה כעיר הניילון של סין

מערכת ice | 
טקס חתימת ההסכם (צילום יח"צ)
נילית, מובילה עולמית בייצור חוטי ניילון 6.6 לתעשיית האופנה, ההלבשה והטקסטיל וחלוצה בנושאי קיימות וחדשנות בתחומים אלו, מכריזה על שיתוף פעולה מיוחד עם התאגיד הסיני Shenma.
לטענת נילית, מדובר בהקמת מיזם משותף עם תאגיד Shenma הסיני, מוביל עולמי בשוק הניילון 6.6 התעשייתי עבור תעשיית הרכב הבינלאומית. הסכם השותפות להקמת המיזם נחתם אתמול (חמישי) בטקס חגיגי בעיר שנחגאי שבסין במעמד מר לי מאו, יו"ר קבוצת Shenma ומר מיכאל לוי, יו"ר קבוצת נילית.  על הפי ההערכות, קבוצת נילית, אשר בראשה עומד איש העסקים מיכאל לוי, תשקיע עשרות מיליוני דולרים בהקמת המפעל בשותפות החברה הסינית.
המיזם המשותף יכלול הקמת אתר ייצור חדש בפינגדינגשאן, מחוז הנאן, הידועה כעיר הניילון של סין. האתר יתמחה בייצור של חוטי FDY וחוטי ATY, והוא מתוכנן להגיע לכושר ייצור של  20,000 טון בשנה בשנים הקרובות.
במסגרת השותפות, הנהלת נילית תוביל את הקמת המפעל החדש ואת הניהול השוטף בהמשך. בדומה לכל אתרי נילית ברחבי העולם, גם מפעל זה ייבנה על פי הסטנדרטים המחמירים של נילית לייצור אחראי ובר קיימא.
השותפות החדשה, מחזקת את מעמדה של נילית  כספקית מובילה של ניילון 6.6 לתעשיית ההלבשה והאופנה. השותפות מייצגת התרחבות משמעותית ביכולות הייצור של נילית בסין ומדגישה את מחויבותה המתמשכת של נילית להרחבת פורטפוליו הלקוחות הגלובאליים של הקבוצה, לשיפור יכולות הייצור ולאספקת פתרונות חדשניים לשוק הטקסטיל העולמי.
אילן מלמד, מנכ"ל קבוצת נילית, התייחס להישג החברה ואמר: "אנו נרגשים לחשוף היום אבן דרך משמעותית נוספת בהיסטוריה של נילית. המיזם המשותף החדש של נילית ושנמה Shenma בסין, יאפשר לנו ליישם טכנולוגיות מתקדמות לתמיכה בשוק הסיני. שותפות אסטרטגית זו משלבת את המומחיות ואת המשאבים של שתי חברות גלובאליות מובילות בעלות מוניטין עולמי בתחומן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה