השוק

אופטימיות בבורסה: עליות חדות במניות הנדל"ן; הדולר יורד

אופטימיות נרשמת היום בבורסה, אופטימיות שמקורה באמון שהלחץ האמריקאי לעסקת חטופים יצליח והחטופים ישוחררו, מה שיקרב את תהליך השיקום של הצבא ושל ישובי הדרום והצפון כמו גם את שיקומה הכללי של ישראל
ניצן כהן | 
מניות (צילום shutterstock)
אופטימיות נרשמת היום בבורסה של תל אביב כשפרסומים על אפקטיביות של הלחץ האמריקאים על ישראל ועל החמאס עשוי להביא לעסקה לשחרור החטופים ומכאן להסכם מדיני שיוכל להשיל להחזרת תושבי הצפון והדרום לבתיהם ולתחילת השיקום של ישראל, שיקום שיחייב את החברות לקחת בו חלק.
אם כן, את עיקר העניין היום בבורסה מרכזות מניות הנדל"ן שכן אלה מניות חבוטות למדיי אך בעולם של שחרור חטופים ותחילת השיקום, הרי ששוק הנדל"ן יוכל לספק את הצרכים של ישראל ומכאן הוא גם יניב רווחים בהתאם. את העליות מובילה מניית עופר לוינסקי שעולה ביותר מ-5% אולם במחזור נמוך יחסית.
 
הקבוצה הבאה בתור שרושמת עליות נאות עם מחזורים גבוהים יחסית אלה מניות יזמי הנדל"ן כמו ישראל קנדה שעולה ב-4.3% ואשטרום שעולה ב-4.8%. מניות חברות הנדל"ן המניב כמו מליסרון שעולה ב-3.9% ועזריאלי שעולה בשיעור דומה הן בקבוצה השלישית שצפויה להינות מחזרה של הציבור לקניונים אחרי תקופה בה הוא לא טס לחו"ל ונצברו אצלו לא מעט מזומנים.
אקווריאוס מנועים עולה 18% עם מחזור יחסית גבוה עולה, שוב בשל ההערכות שהכלכלה הישראלית הולכת לריבאונד ואז המוצר של החברה שהוא גנרטורים זעירים לאנטנות סלולר וכן הלאה, יהיה בליבת העשייה. סילבר קסטל שעוסקת בעולמות הקריפטו ממשיכה לעלות והיום היא עולה בעוד 11%.
בשוק המט"ח מתחזק השקל מול המטבעות המובילים כשמול הדולר הוא מתבסס ברמה של 3.7 שקל לדולר ומול האירו הוא מתבסס מעל ה-4 שקלים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה